Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Met sommige meningen, kan ze de boom in, zoals welke kant we opgaan met buitenrijden
we hadden natuurlijk een puberfase,zoals je hebt met jonge paarden, maar daar zijn we al jaren weer uit )

Je bent zelf niet superervaren, maar zeker niet onervaren! Als je dan zorgt dat je begeleid wordt door iemand die al wel vaak jonge paarden heeft ingereden zie ik absoluut geen problemen hoor.
Ik heb vanaf het begin hele goede begeleiding gehad en ik blijf gewoon een keer per week lessen, resultaat --> binnen een jaar L2! En dat voor een miep zonder jonge-paarden en wedstrijd ervaring dus
en we zijn hard aan het trainen voor het M/Z..ik ben het er dus ook niet mee eens, dat je geen Z zou kunnen halen oid!! Ligt helemaal aan jouw eigen inzet om te leren (en het talent van je paard natuurlijk..).
AmySP schreef:Bedankt voor de positieve reacties! Ik denk dat ik het ook maar gewoon ga doen.![]()
@kafue: waarom is een trainingsstal niet leuk voor je paard? Ben me ervan bewust dat het idd erg slecht is voor de portomonnee, maar dat moeten we er voor over hebben.![]()
@daydream: wat leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben! Heel bijzonder om te lezen.