Zonder zadel rijden ---> tips graag!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 21:34

Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het nu opeens wel kan en dúrf! ik durfde het eerst écht niet! Maar nu dus wel, teneminste op deze twee pony's. Ik weet niet of ik het op een paard wel zou durven. Zodra ik dat uitrprobeer, zorg ik dat iemand weer foto's van me maakt!

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:25

Myrthe zit ook lekker hoor!!!!
en golie ook wel!
en verona ook wel

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:24

Annetje schreef:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het nu opeens wel kan en dúrf! ik durfde het eerst écht niet! Maar nu dus wel, teneminste op deze twee pony's. Ik weet niet of ik het op een paard wel zou durven. Zodra ik dat uitrprobeer, zorg ik dat iemand weer foto's van me maakt!

ik zou denk ik nog wel durven op iemand anders z'n paard of pony, maar niet op die van mezelf! niet omdat hij zo moeilijk is, wel het tegendeel, maar meer omdat ik hem misschien op verkeerde gedachten breng als ik er wat te makkelijk afdonder! dattie dan denkt, oh, gaat dat zó makkelijk als je een beetje tegenwerkt?! en dan zou ik zo verkrampt zitten denken: 'opletten dat ik er niet afval', dat, je raadt het, het eerste wat zou gebeuren is 'plóófff'!!! Haha! *LOL*

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:35

Knap van je hoor!
heel erg stoere foto's ook!
(meer?)

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:30

sorry hoor irma maar golie zit voor geen meter zonder zadel met die schoft!!!verona zit wel lekker en mirthe idd ook maar iwaya is de beste!!!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 16:20

iwayalover schreef:
maar iwaya is de beste!!!!

uuuuuuhhh... Verward Heb jij nou zo'n kont dat je die schoft bij háár niet voelt? Ik vind haar namelijk écht niet lekker zitten. Denk dat Golie even hoge schoft heeft eigenlijk.

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:38

De tweede keer ziet het er echt veel beter uit hoor!!! een tip: ga niet klemmen met je benen!! gewoon laten hangen en hou je handen laag!!!!
dus lekker diep zitten en zorg eerst dat je in stap helemaal tevreden bent voor dat je gaat draven want dat is natuurlijk weer moeilijker!! nou veel plezier en het is niet moeilijk hoor als je het gewoon iets vaker probeer!!

Epona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:39

hoi hoi,
ik vind dat je netjes ziet hoor, zonder zadel is natuurlijk wle iets moeilijker om netjes te zitten als met .
je zit af en toe iets te ver naar voren (niet goe op je kont), maar eigelijk heeft (bijna) iedereen dat als ie zonder zadel rijd Knipoog (licht ook aan op wat voorn paardje je rijd de een zit veel beter dan de ander, en als je veel oefent kan je het natuurlijk ook beter)

bibla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 01:30

Ten eerste leuek paardjes !!
Ehm Ya bij die laatste(in galop) zit Ye netjes..probeer aleen je handen wat lager te houwen..
kheb Zelf vanaf maart tot eind augustus zonder zadel gereden..vanwege rugprobleme...en tis heel g0ed vo0r je h0uding 0m zonder zadel te rijde..ik ben er o0 erg 0p vo0ruit gegaan !!
suc6 ermee..

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 08:46

hele leuke foto's

ik vind het er goed uitzien alleen soms zit je een beetje raar ...maar zonder zadel is ook moeilijk

Greetzz Merel

Epona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:00

ey steffiegek iendelijk weer op bokt Knipoog

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:07

jahjah epona ben er weer:D:D

sassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:48

Heerlijk he zonder zadel rijden...
Ziet er goed uit, probeer je zoveel mogelijk te ontspannen dan kan je beter meegaan met de bewegingen.
En probeer je handen lager te houden.
Maar verder echt goed dat je het durft, want er zijn genoeg mensen die het niet durven terwijl je er echt goed van leert rijden (qua zit)

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 18:20

Bij de eerste foto's meer op je kont zitten, en niet zo "geforceerd" je hielen naar beneden duwen, daardoor bots je harder, en klem je wat met je benen en trekt ze op.
De tweede dag vind ik dat klemmen al beter gaan Lachen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 19:48

Ik zal de volgende keer nóg beter proberen om op mijn kont te gaan zitten, dat is écht moeilijk voor mij! Ik zit namelijk altijd naar voren, ik ziet nu zelfs al verder naar achteren dan wat ik eerst zat. (moet je je voorstellen hoe ik eerst zat Tong uitsteken )
Jammer alleen dat we nu niet meer door de weeks kunnen gaan om ff zonder zadel te hobellen(school Scheve mond ), in de les doe ik dat namelijk liever niet.