Passion onder de man!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 12:16

batje schreef:
Grappig, jij rijdt je pony net zo in als ik dat deed.. Veel wandelen, longeren enz en dan de eerste paar keer gewoon even zonder zadel zitten (MET iemand die haar vast houdt Lachen )
Het zal wel pony eigen zijn, want bij mij is het ook supergoed gegaan.. nu een jaar onder het zadel, en maar liefst 1x gebokt Tong uitsteken
Ziet er netjes uit met Passion.. je lijkt nu echt veel te groot, maar zodra er een zadel onder zit heb je al een heel ander beeld. Veel plezier met 'm, maar dat komt zo te zien wel goed Lachen

Haha er zijn er dus meer die het zo doen Knipoog
Want als ik zo op Bokt dat allemaal zie is het bij de meesten uit het land plukken en binnen een week erop(ofzoiets)
Yentl heeft 'm in het begin ook even vastgehouden voor het geval dat hij weg wilt schieten maar het ging zo goed dat ik 'm maar zelf rondgestuurd heb Lachen
Voor het beeld ben ik wel wat te groot ja. Als z'n buik strak weg is lijk ik nog groter maar dat kan me echt niks schelen. ik hou niet van die grote dingen waar je zo'n lange nek voor je hebt en zo'n grote passen maken Haha!
En ik rijd geen wedstrijden.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:18

Knap zeg dat het zo goed gaat
ze ziet er echt rustig bij idd
veel succes verder nog!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:19

Yentl schreef:
Sharir; ze is als ze met zadel erop gaat volgens mij ook van plan om met een casco cap erop te gaan (nog ff regelen) of niet Laura?:D

jah maar zonder zadel kan ze er net zo goed afvallen..

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 17:31

Yentl bedoeld ipv 'als ze met zadel erop gaat' --> 'als ze gaat draven' denk ik Haha!

Ik denk dat ik Passion wel goed genoeg ken om te weten wat ik wel en niet kan doen. Ik stap natuurlijk ook niet zomaar buiten op een vreemde oningereden pony.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:31

Boogiegirl"]
[quote="Yentl schreef:
maar als we straks gaan draven dan gaat ie aan de longe, en met zadel en cap Haha!

én met fatsoenlijk schoeisel? Knipoog

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 17:33

Laura"]
[quote="Boogiegirl"][quote="Yentl schreef:
maar als we straks gaan draven dan gaat ie aan de longe, en met zadel en cap Haha!

én met fatsoenlijk schoeisel? Knipoog
[/quote]

Ja. Maar hier heb ik geen beugels en vind ik het met sportschoenen veiliger. tenminste niet zo stijf.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:01

Leuke foto's... Ben benieuwd naar de foto's mét zadel Knipoog