Ment for me (BernardusxFlemmingh) @Z2.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:49

Wat een heerlijk dier is het toch Danique! <3 Ik vind het er fijn uitzien :) Met de schouderbinnenwaarts mist ze inderdaad nog wat lengtebuiging en natuurlijk mag ze er vanachter nog meer onderkomen, maar verbeterpunten houd je toch. Jullie hebben al zoveel bereikt samen en het zou echt leuk zijn als je voor de verkoop nog een puntje in het Z2 reed!

_Daniquee

Re: Ment for me (BernardusxFlemmingh) @Z2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 15:36

malinda93: Dat kan inderdaad wel kloppen dat het daar door komt op het moment, even goed het buikje eraf trainen de komende tijd dus :P
Madelon: Dankjewel!! Ik hoop ook nog een mooie puntenafsluiter te krijgen voor die tijd, dus we gaan de komende tijd heel goed oefenen voor de power en vasthoud, dan komt het hopelijk goed in de proeven :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:59

vilouma schreef:
Leuke combi!

Voor het Z2 vind ik het een beetje braafjes, hij mag wat mij betreft veel meer op het achterbeen en het halsje daar wat meer laten vallen als het ware,vind dat hij zich daar vrij strak houd :) Lekker veel schakelen ,en vooral in galop, wil goed helpen. Mr..die schouderbinnenwaart,ik zie hem persoonlijk nergens :)?

In het hogere werk is het juist de bedoeling dat je hem wat hoger opstelt, dus meer zakken vind ik zeker niet.
Dat van die schouderbinnenwaarts geef ik je gelijk in, maar dat gaf ze zelf ook al aan.

Marije_Kaoma

Re: Ment for me (BernardusxFlemmingh) @Z2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:48

Ziet er goed uit!
Let er wel op dat je soms je benen afsteekt.