piaf begin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:12

Weet jij ook wat een lage neusriem is??
Afbeelding

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:41

Belsje schreef:
Volgens mij had ze dat zelf ook wel door hoor kawa, dat het geen piaffe is. Anders had ze geen foto genomen met die instructeur ervoor ... Knipoog

misschien is dan een knipoog smilie op zijn plaats?

En ze zal niet de eerste zijn hier op bokt, die denkt piaffe te doen, maar dan zie je idd alleen een paard wat zijn benen wat optilt, traag draaft, maar geen verzameling, dus geen piaffe.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:48

doe is ff niet zo gepikeerd joh !!! we vonden het gewoon een leuke foto omdat het zo leek. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:03

ow leek het erop
oke dan snap ik het nu ook Verward

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:03

ik dacht ook al HUH dit is echt geen piaffe
ik was het wel met kawa eens maar nu zie ik dat het een grapje was

ik wou bijna zegge: ja hoor echt geen piaffe je staart gaat een beetje TE ver omhoog voor piaffe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:34

runningkawa schreef:
Hier is totaal geen piaffe te ontdekken.

Ze rijdt ook geen piaffe maar aan piaf!! Dat is wel iets anders hoor Tong uitsteken

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:10

In haar allereerste bericht is nergens uit op te maken dat het een grapje is, nog niet bijna! Tips, gaat al vooruit, etc etc...
Ik heb niks aan Runningkawa dr commentaar toe te voegen, helemaal mee eens!

blancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:45

Anna-Jelly schreef:
Weet jij ook wat een lage neusriem is??
Afbeelding

Weet ze ook wel denk ek Maar daar zal dan el een rede voor zijn dat ze hem zo aandoet? Ik ken haar genoeg om te weten dat ze best wel weet wat een hoge, een gecombineerde, een Mexicaanse, een lage,....neusriem is *LOL* Knipoog

Nou, en die Piaffe, dat was gewoon omdat we benieuwd waren wat jullie van die piaffe vonden, Schijnheilig het was als grapje,... Haha! En het was duidelijk dat jullie het ook merkte dat het geen echte piaffe was... Haha!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 13:27

fiehie schreef:
doe is ff niet zo gepikeerd joh !!! we vonden het gewoon een leuke foto omdat het zo leek. Haha!

Grapjes zijn leuk voor lol met je knol.
Maar kom dan met een goed lijkende foto. Dit lijkt nergens op, behalve op in de krul trekken.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:51

En ik vraag me nog steeds af wie die instructeur nou is Schijnheilig Haha!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:38

Ik dacht dus al dat het aan mij lag. Ben ik even blij dat dat niet zo blijkt te zijn. *LOL* Nu kan ik tenminste weer slapen vannacht.

blancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:25

Die instructeur is haar nonkel,..Schijnheilighij heet Jorgen als ik me niet vergis,... Verward

Alieska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 20:53

Halow, kom net terug van de ardennen. Instructeur is mijn nonkel die idd jorgen noemt. Ik weet heus wel wat een lage neusriem is en weet best dat deze verkeerd is. Maar als je zo vrij was om naar mijn profiel te zien zou je misschien gezien hebben dat het niet mijn paard is. Ik heb ook wel eens gezegd dat het verkeerd zit, maar ze hadden geen andere. Daarom hebben we die neusriem niet vast gedaan zodat hij eigenlijk geen effect had, anders zou het een super verkeerd effect hebben.

Nu over die foto: nou sorry dat ik iedereen daar zo kwaad om maak en dat ik niet heb laten blijken dat het een grap was. Was misschien inderdaad meer gepast bij lol met je knol. Maar een vriendin van me zag de foto en zei: hehe, dat lijkt precies piaffe! Waarom zet je niet eens die foto op bokt en zien wat de andere zeggen? Wel dan heb ik dat ook gedaan.
Hiervoor duizend maal excuzeer en ik zal jullie nooit meer lastig vallen want jullie zijn blijkbaar zeer kwaad om dit. Nog eens excuzeer....
In de krul getrokken? ik weet niet wie het gezegd heeft en kan me ook niet schelen, maar het kan zijn dat het er op die foto zo uitziet. Maar dat is duidelijk niet het geval. Want ik heb nog foto's van hem(staan nog niet in profiel) waar duidelijk op te zien is dat zijn achterhand er bij loopt, want in echt loopt hij ongeveer 30 cm over=>zei men instructeur, natuurlijk niet de hele tijd, wat ik ook niet kan verwachten van hem.

Ik hoop dat het op gehelderd is en ik zeg nogmaals sorry... De moderator mag van mij het onderwerp sluiten en verwijderen als niemand anders daar problemen mee heeft?

Again: sorry mensen.. Huilen Verward hoop dat jullie me het niet meer kwalijk nemen nu jullie de uitleg gehoord hebben en zien dat ik er spijt van heb.. Ach gut

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:22

Ach joh, leuk grapje, iedereen kan toch zien dat het een stap moment is? Leuk omdat je instructeur ervoor staat. Maar de manier waarop je je pony aan het stappen hebt, zou ook wel wat meer aandacht mogen krijgen. En dat is als opbouwende kritiek bedoelt op je foto, eerlijk waar. Dit soort foto's zijn al veel vaker geplaatst dus ik snap de ophef ook niet zo goed?

Alieska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 21:27

euhm anoukie, het is echt wel een draf moment hoor... zie maar naar mijn haar, ik denk niet dat het uit zijn eigen zo omhoog springt Lachen Maar mijn instructeur staat er niet voor de fun voor, mijn moeder heeft de foto's getrokken zodat ik ervan leer... wat ik doe qua houding=>ik zie weer naar beneden en mijn tippen...

Maar ik zeg het nog eens en denk dat ik het nog veel zal mogen zeggen:

SORRRRRRY

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:00

Hmmm, draf? Tja, ok, ik zal dan maar op je haar afgaan, maar als ik het voorbeen zo zie zou ik eerder aan de stap denken. Wel eens van Alieska je haar danst gehoord Haha!? Nou ja, genoeg gegrapt. Toch niet te beoordelen zonder de achterhand erbij Knipoog.

Maar nogmaals, afgezien van je eigen houding, zou ik wat meer laten kijken naar de houding van je pony (en er dan zelf weer niet naar kijken Knipoog).

Alieska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 22:03

Ja ik weet het, hij loopt veel te diep, maar hij loopt ook goed hoor, soms te diep, soms op loodlijn soms net niet diep genoeg... maar nu is hij verkocht dusjah

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:26

hihi die van mij kan ook piaffe alleen als ik vliegen spray op spuit haha, en ik maar zeggen braaf paard braaf, beest weet totaal nie wat er aan de hand is.
piaffe zonder ontspanning dan wel haha. geen piaffe dus.