Spaanse schone @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

Re: Spaanse schone @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:09

Ik ben jaloers op jouw mooie zit. Je zit echt heel netjes. Die handen daar moet je wel wat aan gaan doen ja. Zo kom je nogal hard over, je drukt hem als ware wat te veel naar beneden. Maar daar zijn al meer opmerkingen en tips voor gegeven.

Ik vind je zeker niet te groot voor je paard en juist een hele mooie combinatie!

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:42

specialmoon schreef:
super leuke combie zijn jullie! mijn tip voor jullie is probeer je paardje te laten lopen zoals bij foto 10 en 11 daar loopt hij mooi op de loodlijn en gebruikt hij zijn rug mooi terwijl hij wel ontspant! succes!!!
/3

Op beide foto's zie ik een paard dat wel met zijn neus net iets voor de ll loopt (wat natuurlijk goed is) maar vooral op foto 11 erg zijn rug wegdrukt! Ik zou proberen meer ruimte van voren te geven, dus je binnenhand meer toestaan. Ik weet zeker dat ze dan je hand gaat volgen en haar hoofd in een betere positie brengt (lager en neusje uitdrukken) waardoor ze haar rug echt ontspant. Op de meeste foto's zie ik nu een paard dat er net niet lekker doorloopt waardoor het lijkt alsof ie de rug ontspant maar volgens mij niet doet. Probeer je handen hoger te houden en meer toe te staan met je binnenhand, ik vind het nu van voren een beetje geforceerd uitzien. Ik hou wel van schimmels en spanjaarden, dus een erg mooie combi heb je :D

Dusty2010

Re: Spaanse schone @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 18:05

Ziet er goed uit hoor :D

lekker beesie. maar tis wel HAW dus moet een tip geven ;)

Probeer je handen niet vast te zetten. dat lijkt iig zo ;)
en probeer je benen iets verder naar achteren te leggen. Deze moet gelijk liggen met je heupen. ;)