MelissaV schreef:Jorienn schreef:Op foto 2,3,6,11 kan je het in ieder geval zien. je pony doet niet actief mee, en loopt een beetje te sloffen/hangen
Daar ben ik het niet mee eenswaarschijnlijk zijn dat momentopname's. Ik wil me er echt niet onderuit praten, ik sta open voor feedback maar mijn pony is echt wel actief hoor. Ik heb tijdens deze training geen 1 keer gehad dat ie zwaar werdt op mijn hand(hangen). Ik heb hem geen 1 keer vooruit moeten rijden, hij ging zelfs te snel
Dus ik ben het er niet mee eens
Ik heb hem echt geen 1 keer voelen sloffen of hangen, hij was licht in mijn hand en actief dus sloffen deed hij niet. Waarschijnlijk momentopname's.. Foto 2 is de enigste foto die gigantisch vertekend, want hij was actief en hing niet wat daar echter wel zo lijkt. De rest van de foto's lijkt hij niet actief maar dat was hij echt wel, zijn stap is te kort daar werken we aan, hij moet actief(wat hij is) maar moet ruimer gaan stappen.
Of het momentopname's zijn - dan zijn het er wel veel - of niet, ik zie dit en beoordeel hierop
Succes!
waarschijnlijk zijn dat momentopname's. Ik wil me er echt niet onderuit praten, ik sta open voor feedback maar mijn pony is echt wel actief hoor. Ik heb tijdens deze training geen 1 keer gehad dat ie zwaar werdt op mijn hand(hangen). Ik heb hem geen 1 keer vooruit moeten rijden, hij ging zelfs te snel
Dus ik ben het er niet mee eens