Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizz_mol schreef:Jaa het was gewoon stink jury want de eerste proef ging super en daar had je minder punten voor.... Zilfia's hoeve sorry dat ik het moet zeggen vin ik echt een rot manege... te streng ze gaan het bij B proef over aanleuning hebben en over impulse hallooo je rijd toch niet voor niks B... Maarja diana je was super en mable ook
Diana_Mabel schreef:We hadden een 8 en een 7 voor de verzorging dus... misschien doe ik de volgende keer nog wel meer vlechtjes, ik snap niet wat iedereen daar op aan te merken heeft iedereen mag het toch voor zichzelf weten?
Shanna16 schreef:errug leuk paardje..punten vallen mij idd ook wat tegen... vind het dr al supernetjes uitzien !!!! maaree.. zie ik dat nou verkeerd of kantelt jouw lieve Mabel dr hoofdje op je eerdste stapfotow?
iig .. veeel succes !!
groetjes Shanna
lis schreef:HuhDat van die vlechtjes is gewoon een tip, lijkt me.
Niet gelijk zo gepikeerd reageren.
Als je paard een lange hals heeft, is het slimmer om zo weinig mogelijk vlechten te maken, daardoor lijkt de hals wat korter. Bij een korte hals vice versa. Dat heeft niets met verzorgingspunten te maken, maar om het hele plaatje, zoals Prisca al aangaf.
Prisca schreef:Beter lezen ja ik zeg KAN rommelig staan. Kan aan de foto´s niet goed zien of het rommelig is dus zeg ik het niet.
al doe je je er 100 stuks in moet je zelf weten alleen kan je een jury treffen die je er een 5 voor geeft. Toch zonde als je op die manier punten mist. Was alleen maar een tip die toch algemeen bekend is.