B-dressuur foto´s van mijn eerste keer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 09:31

Argh ik vond de vlechtjes mooooooooi Lachen

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:01

ze waren ook erg mooi diana!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:45

Mizz_mol schreef:
Jaa het was gewoon stink jury want de eerste proef ging super en daar had je minder punten voor.... Zilfia's hoeve sorry dat ik het moet zeggen vin ik echt een rot manege... te streng ze gaan het bij B proef over aanleuning hebben en over impulse hallooo je rijd toch niet voor niks B... Maarja diana je was super en mable ook

Sorry maar volgens mij heeft dat niets met de stal te maken??? Boos! Boos! Beetje dom zo´n reactie. Beetje nadenken voordat je wat plaatst is misschien op zijn plaats. Ik weet niet welke jury je had?. Ik weet niet hoe vaak jij op wedstrijd gaat?. Mara kijk eens verder dan je neus lang is.

Het is nu eenmaal zo dat ze nogal veel vragen in de B dat is de algemene trend op dit moment. Krijg het gevoel dat de paarden opgericht moeten lopen in de B. Niet mijn manier maar ja als de juryleden dat willen zien heeft dat niets met de stal te maken.

Ik zou de volgende keer toch minder vlechtjes maken. Hoe meer hoe langer de hals wordt dat kan nadelig zijn voor het algehele beeld. Plus dat zoveel knotjes al snel rommelig overkomt.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:40

Ik vind zeker niet dat het rommelig staat en ook niet dat de hals langer lijkt! Zeker geen punt van kritiek Prisca!

Diana jullie zien er keurig uit, jammer van de resultaten maar de kop is er af en van de ervaringen wordt je rijker toch!

Volgende keer kom ik zeker kijken!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:02

We hadden een 8 en een 7 voor de verzorging dus... misschien doe ik de volgende keer nog wel meer vlechtjes, ik snap niet wat iedereen daar op aan te merken heeft iedereen mag het toch voor zichzelf weten?

Cittemee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:07

Keurig hoor!
Wat iemand al eerder zei de kop is eraf en nu voor de punten!

Eneh ik vind de vlechtjes schitterend, ik wilde dat ik zoveel mooie knotjes kon maken zonder dat het rommelig (?) word!!!! OK dan!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:09

Diana_Mabel schreef:
We hadden een 8 en een 7 voor de verzorging dus... misschien doe ik de volgende keer nog wel meer vlechtjes, ik snap niet wat iedereen daar op aan te merken heeft iedereen mag het toch voor zichzelf weten?

Je maakt er gewoon een zoveel mogelijk en ook een stuk of 30 vlechten in de staart! En misschien kan je van zijn oorhaartjes ook nog een vlechtje maken? Haha!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:29

Inderdaad Lachen en met extensions kan ik er nog meer maken Lachen

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:29

vind het er goed uitzien hoor! En hij is heel mooi ingevlochten. Wel kantelt hij soms z'n hoofdje naar binnen, voor de rest ist super! Lachen

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:46

Dat kantelen komt natuurlijk door al die vlechtjes....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:36

errug leuk paardje Haha!..punten vallen mij idd ook wat tegen... vind het dr al supernetjes uitzien !!!! maaree.. zie ik dat nou verkeerd of kantelt jouw lieve Mabel dr hoofdje op je eerdste stapfotow?

iig .. veeel succes !!

groetjes Shanna

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:37

Huh Verward Dat van die vlechtjes is gewoon een tip, lijkt me.
Niet gelijk zo gepikeerd reageren.

Als je paard een lange hals heeft, is het slimmer om zo weinig mogelijk vlechten te maken, daardoor lijkt de hals wat korter. Bij een korte hals vice versa. Dat heeft niets met verzorgingspunten te maken, maar om het hele plaatje, zoals Prisca al aangaf.
Laatst bijgewerkt door lies op 25-08-03 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:38

Shanna16 schreef:
errug leuk paardje Haha!..punten vallen mij idd ook wat tegen... vind het dr al supernetjes uitzien !!!! maaree.. zie ik dat nou verkeerd of kantelt jouw lieve Mabel dr hoofdje op je eerdste stapfotow?

iig .. veeel succes !!

groetjes Shanna

whoops .... ik zie net dat het boven mij ook al gevraagd werd Haha! sorry Tong uitsteken haha maja ik had de 2e pagina niet gelezen.. wilde zooooo graag antwoord geven Tong uitsteken Pling

hihi doeggiez

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:55

Hoe lang is ze met die knotjes bezig geweest? pff wat een rotwerk! Maar het ziet er wel netjes uit! Jammer van de punten, maar goed volgende keer beter!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 14:18

Er lang inderdaad en daarom is het ook zo vervelend als alle reacties over de vlechtjes gaan snappie?

Dat kantelen daar heeft ze wel een handje van maardaar wordt aan gewerkt Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:18

Beter lezen ja ik zeg KAN rommelig staan. Kan aan de foto´s niet goed zien of het rommelig is dus zeg ik het niet.

al doe je je er 100 stuks in moet je zelf weten alleen kan je een jury treffen die je er een 5 voor geeft. Toch zonde als je op die manier punten mist. Was alleen maar een tip die toch algemeen bekend is Verward .

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:20

lis schreef:
Huh Verward Dat van die vlechtjes is gewoon een tip, lijkt me.
Niet gelijk zo gepikeerd reageren.

Als je paard een lange hals heeft, is het slimmer om zo weinig mogelijk vlechten te maken, daardoor lijkt de hals wat korter. Bij een korte hals vice versa. Dat heeft niets met verzorgingspunten te maken, maar om het hele plaatje, zoals Prisca al aangaf.

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:28

Prisca schreef:
Beter lezen ja ik zeg KAN rommelig staan. Kan aan de foto´s niet goed zien of het rommelig is dus zeg ik het niet.

al doe je je er 100 stuks in moet je zelf weten alleen kan je een jury treffen die je er een 5 voor geeft. Toch zonde als je op die manier punten mist. Was alleen maar een tip die toch algemeen bekend is Verward .

Misschien beter kijken? >;) op de foto ziet het er absoluut niet rommelig uit. En voor de verzorging had ze een 8 dus ja, ik snap de wellicht goed bedoelde tip niet helemaal. Verward .

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:06

zullen weer even ontopic blijven Lachen
nu weet diana het wel geloof ik Lachen
jullie hebben het top gedaan!

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:08

netjes hoor !
mooie knotjes Haha!

Donnanientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:11

mooi paardje hoor en leuke knotjes Knipoog Haha!
=xxx=

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:18

Jeetje, dat ziet er goed uit zeg op de foto's! Wel raar dan met die punten, als ik die foto's zo zie, dan had ik je punten hoger verwacht. Maar ja, het zijn maar foto's. Verder heb je echt een heel mooi paard! Heel veel succes met je volgende wedstrijden!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:11

Ik vind het er wel netjes uitzien, de manen en je rijstijl (zover ik kan zien op de foto`s). Jammer dat de punten tegenvielen, stond er wel commentaar bij de slechtere onderdelen?
Leuk paardje trouwens!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:22

hey! leuk paardje en die vlechtjes......pfffff wat een werk....en mooi!!
daar kom ik dan aan met m'n 8 vlechtjes altijd Boos!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:48

Ziet er keurig uit! Lachen
Halthouden ziet er netjes uit, leuk paard hoor!