Al weer: Rij pics... (wel mislukt :P )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:55

leuke foto's Haha! ik vindje ook niet te groot voor Tiko hoor, ziet er leuk uit Haha! maar op Tinkers kan je denk ik toch wel langer blijven rijden, net zoals fjorden e.d.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:11

Myrthe..als je ooit Tiko verkoopt...dan verkoop je hem maar aan mij!
Ik wil hem er zo bij hebben (wie niet Knipoog )
En anders hou je hem gewoon hoor Haha! FOEI!!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:11

jij te groot? Tiko is gewoon aan het krimpen Haha! nee hoor het ziet er prima uit zo!

En wat ook scheelt, ga eens overdag foto's maken Tong uitsteken

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 13:17

Jaaahaaaaaa....ik weet het Tong uitsteken

Maar we hadden een goede externe flister. Nu alleen er achterkomen hoe je dat ding laat flitsen Tong uitsteken

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:12

Als je morgen maar wel weet hoe je moet flitsen!! er moeten off course wel mooie foto's komen van mijn T !!!!
Sorry dit gaat off topic...
Myrthe..leuke foto's Haha!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:09

Wat is er censuur aan die foto Verward Misschien kijk ik niet goed hoor ... Ik heb net je "buitenwandelingstukje" gelezen op tinkerpraat, wat een mensen lopen er toch rond hé ... . Zo riep een man een week of twee terug "PRACHTIG" ... "MOOI HOOR!!!!!!!!" ... Ik zeg "dank je" tegen die man, hij is nog jong hoor, hij moet nog veel groeien (denkend dat het op m'n paardje was). Zegt ie "nee, niet da beest, maar jij" OetL*L Haha!

Wel balen dat je foto's zo donker zijn, er zat anders echt een hele goeie tussen hoor!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:23

Alweer leuke foto's Myrthe! Ik vind Tiko echt de gaafste tinker ooit! (een trouwe, maar stille fan hier)!! Maar ik vind je idd veel te groot voor hem, misschien is het toch beter als je hem verkoopt (hint...hint...) Schijnheilig
Nee, maar het zijn leuke foto's hoor... 'k vind dat je er erg netjes op zit

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 19:18

sonjabelgium schreef:
Wat is er censuur aan die foto Verward Misschien kijk ik niet goed hoor ... Ik heb net je "buitenwandelingstukje" gelezen op tinkerpraat, wat een mensen lopen er toch rond hé ... . Zo riep een man een week of twee terug "PRACHTIG" ... "MOOI HOOR!!!!!!!!" ... Ik zeg "dank je" tegen die man, hij is nog jong hoor, hij moet nog veel groeien (denkend dat het op m'n paardje was). Zegt ie "nee, niet da beest, maar jij" OetL*L Haha!

Wel balen dat je foto's zo donker zijn, er zat anders echt een hele goeie tussen hoor!

Leuke he? Die liefhebbende medemens

Bedankt weer voor alle reacties!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 19:18

Jessie88 schreef:
Alweer leuke foto's Myrthe! Ik vind Tiko echt de gaafste tinker ooit! (een trouwe, maar stille fan hier)!! Maar ik vind je idd veel te groot voor hem, misschien is het toch beter als je hem verkoopt (hint...hint...) Schijnheilig

LIEF! Bedankt voor je leuke reactie!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:30

Hahahaha, ik zou hem ook verkopen want binnenkort kun je meelopen en dat staat zo vreemd als er kopers komen kijken Haha!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 19:32

Van de Tinker mensen moet je het maar hebben he?! Tong uitsteken

Nee geintje hoor!

Ik vind mij voor het plaatje nie tegroot, maar soms heb ik als ik er op stap zo'n gevoel van: Wat een ukkie!! En hier vond ik het op die enige seriuese rijfoto toch stiekem ook wel een kleintje lijken, vandaar de vraag Haha!

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:51

Leuke foto's, beetj donker maar ach... En je bent niet te groot, juist mooi maatje...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:36

Pellie schreef:
ja ik vind je wel te groot, geen porem eigenlijk. als ik jou was zou ik hem snel verkopen.

pff waar slaat die reactie nou weer op? Scheve mond
ze is er echt niet te groot voor hoor!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 01:52

paardjuhsgek"]
[quote="Pellie schreef:
ja ik vind je wel te groot, geen porem eigenlijk. als ik jou was zou ik hem snel verkopen.

pff waar slaat die reactie nou weer op? Scheve mond
ze is er echt niet te groot voor hoor!
[/quote]

*grinnek*grinnek* Knipoog 't is wel zo hoor... Ik ben het helemaal met Pellie eens Schijnheilig Tong uitsteken

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 12:28

Jessie88 schreef:

ja dat merk ik al aan deze reactie Tong uitsteken