ik vindje ook niet te groot voor Tiko hoor, ziet er leuk uit
maar op Tinkers kan je denk ik toch wel langer blijven rijden, net zoals fjorden e.d. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien kijk ik niet goed hoor ... Ik heb net je "buitenwandelingstukje" gelezen op tinkerpraat, wat een mensen lopen er toch rond hé ...
. Zo riep een man een week of twee terug "PRACHTIG" ... "MOOI HOOR!!!!!!!!" ... Ik zeg "dank je" tegen die man, hij is nog jong hoor, hij moet nog veel groeien (denkend dat het op m'n paardje was). Zegt ie "nee, niet da beest, maar jij"
OetL*L 
sonjabelgium schreef:Wat is er censuur aan die fotoMisschien kijk ik niet goed hoor ... Ik heb net je "buitenwandelingstukje" gelezen op tinkerpraat, wat een mensen lopen er toch rond hé ...
. Zo riep een man een week of twee terug "PRACHTIG" ... "MOOI HOOR!!!!!!!!" ... Ik zeg "dank je" tegen die man, hij is nog jong hoor, hij moet nog veel groeien (denkend dat het op m'n paardje was). Zegt ie "nee, niet da beest, maar jij"
![]()
OetL*L
Wel balen dat je foto's zo donker zijn, er zat anders echt een hele goeie tussen hoor!

Jessie88 schreef:Alweer leuke foto's Myrthe! Ik vind Tiko echt de gaafste tinker ooit! (een trouwe, maar stille fan hier)!! Maar ik vind je idd veel te groot voor hem, misschien is het toch beter als je hem verkoopt (hint...hint...)![]()
Nee, maar het zijn leuke foto's hoor... 'k vind dat je er erg netjes op zit
Jessie88 schreef:Alweer leuke foto's Myrthe! Ik vind Tiko echt de gaafste tinker ooit! (een trouwe, maar stille fan hier)!! Maar ik vind je idd veel te groot voor hem, misschien is het toch beter als je hem verkoopt (hint...hint...)![]()
Nee, maar het zijn leuke foto's hoor... 'k vind dat je er erg netjes op zit