Waventy en zijn M2 debuut!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Re: Waventy en zijn M2 debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 21:45

Afgelopen wedstrijd ging erg goed. 188 punten en net met 1 punt buiten de prijzen.
De wedstrijd daarvoor, ging wat minder goed. maar evengoed 180 punten en 1 punt buiten de prijzen...
Morgen voor het eerst ook de 2de proef rijden.. Ging vandaag erg fijn.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:08

Fijn dat het zo goed gaat, succes morgen!

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:40

Waventy schreef:
Afgelopen wedstrijd ging erg goed. 188 punten en net met 1 punt buiten de prijzen.
De wedstrijd daarvoor, ging wat minder goed. maar evengoed 180 punten en 1 punt buiten de prijzen...

Als je net buiten de prijzen rijdt ben ik wel benieuwd hoeveel er dan mee doen.??
Of dan is er wel erg hoog gejureerd als je buiten de prijzen valt..

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:55

Ik vond het juist wel een mooi constant beeld geven in de proef, het filmpje thuis was iets rommeliger, maar dat is dan ook trainen, daar ben je aan het verbeteren, en niet een constant perfect plaatje geven :)
Het "ja knikken" viel mij niet op tot het werd gezegd, volgens mij is dat juist een mooie ontspannen verbinding, stoorde mij in elk geval helemaal niet.
Prachtige middendraf, nette SB.
Keertwendingen zagen er een beetje vutloos uit, probeer vooral de achterhand te activeren, voor gaat alles prima, maar achter mag hij wel wat meer doorlopen. Ik oefen dat door kleine drafpasjes of dribbeltjes erin te maken, of mijn paard daar in elk geval aan te laten denken dat hij altijd die activiteit klaar heeft :)

veel succes, denk dat je de M2 zo door bent.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 19:37

Elco schreef:
Waventy schreef:

Als je net buiten de prijzen rijdt ben ik wel benieuwd hoeveel er dan mee doen.??
Of dan is er wel erg hoog gejureerd als je buiten de prijzen valt..

Of er wordt gewoon goed gereden ;) Nee, weet niet in Limburg zuid wordt vergeleken met de rest van LB, strenger gejureerd.
Zit dan met 16 in de ring, dus 4 of 3 prijzen.

Gister 2de geworden met 197 punten en in de 2de proef een winstpunt 180 en 6de plaats..