Velamye weer @ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:24

hoe groot is ze wel niet joh, hahaha!
Wat een leuk dier :)
Gooi de boel eens iets losser, ga lekker ontspannen met haar rijden (kun je met dr naar buiten? Kilometers maken!) en laat haar de passen afmaken en in een hoger tempo lopen. Niet om veel harder te gaan maar om meer activiteit te krijgen. Ze loopt erg verkort, wordt nogeens versterkt door die lange benen van dr ;) en daardoor lijkt ze haast wel voor en achter zonder verbinding te hebben, uit twee losse delen te bestaan als het ware. Ben benieuwd hoe ze er over een half jaar bijloopt, zit volgens mij wel potentie in!

opisop_shop

Re: Velamye weer @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:26

denk dat bitloos niet perse hoeft, meer gewoon samen leren werken en durven ontspannen (beide).
Komt vanzelf wel goed :)

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:34

marquez1 schreef:
:j touwtje moet gewoon aan de ringetjes van je zadel. Ik heb een paar keer met zo'n touwtje gereden en het heeft mij goed geholpen. Ik heb het ding in het begin vervloekt, want echt prettig rijd het niet, maar je krijgt wel een beter gevoel van waar je handen horen te staan, en naar dat gevoel kun je dan later weer terug gaan, als je het touwtje er na verloop van tijd weer af haalt.

Een sperriempje kun je ook voor aan het zadel doen, snijdt niet zo in je vingers.
Alhoewel.. met een touwtje leer je het misschien eerder af!!! :Y) ;)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 16:21

@ opisop_shop; ze is als het goed is 1.78m. Heb dr zelf nog niet gemeten. Maar kan wel naar buiten met haar hoor.

Enne, sperriempje is inderdaad wel een goed idee :P

iklieftponys schreef:
ik ben het met de rest eens,

misschien is bitloos wat voor jullie?

Ik rijd wel eens bitloos met haar. Vind het leuk om het af en toe te doen, maar denk niet dat ik dat
echt iets vind om zo te rijden.

iklieftponys

Re: Velamye weer @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:09

hoezo niet als ik vragen mag?:o