update: overgestapt naar western maar weer terug naar Engels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Daniquee

Re: update: overgestapt naar western maar weer terug naar Engels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 19:55

Wooow :oo Wat een erg groot verschil met je vorige topic zeg!

Probeer wel wat minder streng je handen neer te zetten, dan is het plaatje compleet :)
Enigste puntje is inderdaad nog je galop, gewoon heel veel oefenen dan komt dat vast goed :j

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 02:49

Vergeleken met het andere topic zijn jullie wel vooruit gegaan!. Wel onverstandig om zonder cap op een 4 jarige te rijden. Voor de rest ziet het er ontspannen uit, goede keuze om weer terug te gaan naar Engels. Neusje mag er van mij wel meer uit. Teugels mogen wel een stukje korter & meer meegeven. Over de stoelzit is al genoeg gezegd. Leuke haf! Ben benieuwd hoe het er over een maand uit ziet.

Rozamarijn1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:31

Je rijd hem mooi op een zachte hand.. Wat ik ook heel goed vind en niet vaak zie is dat mensen echt op hun kont in het zadel zitten.. De haflinger heet mooie manen :P *D Effe tussendoor :D :Y) En hij loopt bovendien ook mooi in aanleuning. deze kun je tenminste dan ook rijden..

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 10:32

Rozamarijn1 schreef:
Je rijd hem mooi op een zachte hand.. Wat ik ook heel goed vind en niet vaak zie is dat mensen echt op hun kont in het zadel zitten.. De haflinger heet mooie manen :P *D Effe tussendoor :D :Y) En hij loopt bovendien ook mooi in aanleuning. deze kun je tenminste dan ook rijden..

Dank je wel, hij is nog jong, we doen het rustig aan maar idd voor een 4 jarige kun je hem al aardig "echt rijden".

_Nancy

Re: update: overgestapt naar western maar weer terug naar Engels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:47

Wat een manen :~

Ik vind het er goed uitzien, vriendelijk :j

Erg leuk!