druk paard, HELP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:26

aeolusnr1 schreef:
Je moet je niet zo vlug aangevallen voelen hoor "never give up" Maar een travers is eigenlijk een vrij makkelijke oefening, en volgens mij behoort echt iedere ruiter dit te kennen.
Ik probeer dat al een beetje in de eerste maand inrijden dus vlak na het zadelmak maken , en echt bijna alle paarden kunnen dit dus een beetje laten zien al in de 2de maand v/h inrijden.
Schouder verzetten (voorhand) , en achterhand verzetten "travers" zijn basis oefeningen, je hebt dit ook nodig om correct aan te springen in de juiste galop bv. En in een later stadium heb je dat ook nodig om een galopwissel goed te kunnen uitvoeren.

Ik voel me helemaal niet aangevallen, snap niet hoe je daarop komt eigenlijk. Ik zeg gewoon wat ik denk, misschien voel jij je gewoon snel aangevallen, viel me ook al op in mijn topic dat je zei dat ik alles beter weet, terwijl dat ook totaal niet zo was.
Maarja op een computer komt het toch altijd anders over. ;)

xSaarSaar

Re: druk paard, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:37

TS, ik begrijp dat je nog een oudere zus hebt die paardrijdt, zou die je niet een beetje kunnen helpen?

verder, probeer je pony zoveel mogelijk aan het werk te zetten zodat zn aandacht bij jou blijft. Veel figuren, tempowisselingen etc.

Elles

Re: druk paard, HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:52

Omdat dit niet het account van TS zelf is, maar van haar oudere zus en ze bericht heeft gehad dat ze dit account niet meer mag gebruiken maar een eigen aan moet maken, gaat dit topic op slot.
Het geeft verwarring over de identiteit en in dit geval ook het feit dat ze 20 zou moeten zijn en dus zelf les zou moeten kunnen betalen.