Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als je eerst gaat longeren en dan rijden schud ze als nog .. duss denk dat niet maar kan het proberen !
pollenkapje om en niks meer aan het handje!
Sharitje schreef:Ik heb ook een headshaker gehad en raar maar waar: als hij in de zomer dag en nacht buitenstond (hij had wel een loopstal waar hij in kon staan en waar hij op de middag ook meestal instond) had hij het niet meer!
De zomer's dat ik op een pensionstal stond waar hij overdag een paar uurtjes op de weide stond waren echt hel! Ik kon bijna niet rijden.
Alles geprobeerd, van een nylonkous over zijn neus, tot "neuskapje" tot oornetjes..
osteophaat, tandarts, dierenarts,... natuurlijke middeltjes, niets hielp...
Hij had ook heel veel jeuk aan zijn neus, tijdens het rijden wou hij steeds krabben, in de zin van met zijn voorbeen naar zijn neus slaan of als hij een emmer water voor hem staan had zijn hele neus erin dompelen.
Veel succes, ik weet hoe vervelend het kan zijn!

dan lijkt fel zonlicht mij vrij onwaarschijnlijk ? 
maar aangezien ik zelf hooikoorts heb en daar nu ook best veel last van heb en zomers ook zeker. krijgen paarden daar nu ook last van en ga ik nu eerst toch uit van pollen ! als dat het niet is bel ik eerst de DA wel weer ! spykie_13 schreef:we hebben ook in een donkere binnenbak gereden en gelongeerd en daar doet ze het ook !dan lijkt fel zonlicht mij vrij onwaarschijnlijk ?
alleen een iets verdonkerde.
als je alles gelezen hebt , heb je ook gelezen dat ik nu een pollen netje ga uitproberen