Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(zo niet moet t er toch maar eens in, kan ie goed!) haha, grapje hoor.. ziet er leuk uit, dus umm ga zo door!!
Pipo schreef:Om nog even terug te komen op het vorige topic. Ik vind het paard inderdaad te diep lopen en vaak te kort in de hals. Dus toch een jury die goed heeft opgelet.
Sorry hier moet ik alleen maar om lachen. Razin en kort in de hals! 

Jura schreef:Inderdaad, in mijn profiel staat waarom ik helaas niet met gecombineerde neusriem kan rijden.
Eyes schreef:Jura, niet op reageren!!!
Er zijn nou eenmaal bepaalde mensen die jouw topics zullen uitkammen als een kat die vlooien zoekt in de vacht!! Die jou en/of jouw enthousiasme, prestaties(wat wil je ook anders als je zelf niks maakt), en trots zoveel mogelijk proberen te vergallen of de grond in te boren!
Het is slechts een kwestie van tijd voordat die andere drie zich ook zullen aanmelden.
Niet op reageren!
Ik vind het prachtig wat jij doet, wat jij presteert en.... zoals het door de kenners op juiste waarde wordt geschat!
Jura schreef:Bedankt voor de reacties!
Randy01, ik zal denk ik nooit met stang en trens zal kunnen rijden, of er zou een aanpassing moeten komen voor de neusriem. Verder moet ze ieder half jaar gecontroleerd worden in de kliniek. De laatste keer is ze echter gecontroleerd door een paardentandarts die zelf DA is en samenwerkt met de betreffende kliniek. Dat scheelde een hoop stress voor Razin.
Weet je, voor mij is de Z2 in eerste instantie het doel, mocht het er in zitten dat we nog verder kunnen, zie ik dan wel hoe dat moet.
Pipo schreef:Om nog even terug te komen op het vorige topic. Ik vind het paard inderdaad te diep lopen en vaak te kort in de hals. Dus toch een jury die goed heeft opgelet.
Piaffe schreef:Ik ga wel mee met het commentaar van Pipo, zo op de foto lijkt ze wat diep en achter de loodlijn te komen. Op 1 foto vind ik haar wel wat kort in de hals, op de rest vind ik het op zich wel mee vallen. Ik denk dat als je het neusje er wat meer uit kunt rijden, het totaalplaatje mooier wordt.
Razin is pas 5 jaar!!!!!!!!!!!!! en foto's zijn nog altijd moment opnames. PhiaBink"]
[quote="Piaffe schreef:Ik ga wel mee met het commentaar van Pipo, zo op de foto lijkt ze wat diep en achter de loodlijn te komen. Op 1 foto vind ik haar wel wat kort in de hals, op de rest vind ik het op zich wel mee vallen. Ik denk dat als je het neusje er wat meer uit kunt rijden, het totaalplaatje mooier wordt.
Razin is pas 5 jaar!!!!!!!!!!!!! en foto's zijn nog altijd moment opnames.Samsam"]
[quote="PhiaBink"][quote="Piaffe schreef:Ik ga wel mee met het commentaar van Pipo, zo op de foto lijkt ze wat diep en achter de loodlijn te komen. Op 1 foto vind ik haar wel wat kort in de hals, op de rest vind ik het op zich wel mee vallen. Ik denk dat als je het neusje er wat meer uit kunt rijden, het totaalplaatje mooier wordt.
Razin is pas 5 jaar!!!!!!!!!!!!! en foto's zijn nog altijd moment opnames.
), klopt dat ?
Pipo schreef:En veelal in een valse knik rondwandelt.