Stills van de Regiokamp. in Lisse met Razin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 19:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 00:20

Om nog even terug te komen op het vorige topic. Ik vind het paard inderdaad te diep lopen en vaak te kort in de hals. Dus toch een jury die goed heeft opgelet.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:35

*zucht*

maarre, nieuw onderdeel in die proeven? paard op zn achterbenen laten staan?? Knipoog (zo niet moet t er toch maar eens in, kan ie goed!) haha, grapje hoor.. ziet er leuk uit, dus umm ga zo door!!
en wie weet zie ik jullie ook wel eens op wedstrijd! (al dan niet met dit paard).. Maar goed resultaat ook! (net niet door is toch bijna, heb je toch nog heel wat mensen achter je gelaten, dus goed is het zeker!)

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 09:57

Pipo schreef:
Om nog even terug te komen op het vorige topic. Ik vind het paard inderdaad te diep lopen en vaak te kort in de hals. Dus toch een jury die goed heeft opgelet.

*LOL* Sorry hier moet ik alleen maar om lachen. Razin en kort in de hals! *LOL*

Jij weet ook van geen ophouden he? Kijk eens in de spiegel.
Laatst bijgewerkt door Jura op 22-08-03 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:57

Pipo schreef:

Zou je misschien kunnen aangeven bij welke foto je wat ziet? Zo te horen weet je waar je het over hebt.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:18

Applaus voor Pipo die zich laat kennen *LOL*

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:27

Jura, niet op reageren!!!

Er zijn nou eenmaal bepaalde mensen die jouw topics zullen uitkammen als een kat die vlooien zoekt in de vacht!! Die jou en/of jouw enthousiasme, prestaties(wat wil je ook anders als je zelf niks maakt), en trots zoveel mogelijk proberen te vergallen of de grond in te boren!
Het is slechts een kwestie van tijd voordat die andere drie zich ook zullen aanmelden.

Niet op reageren!
Ik vind het prachtig wat jij doet, wat jij presteert en.... zoals het door de kenners op juiste waarde wordt geschat! Haha!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:29

Jura schreef:
Inderdaad, in mijn profiel staat waarom ik helaas niet met gecombineerde neusriem kan rijden.

Ik heb je verslagje gelezen Jura waarom je dus niet met gecombineerde neusriem kunt rijden.
Wat houdt dit eigenlijk in voor de toekomst? Zo zou je niet met stang en trens hoofstel kunnen gaan rijden. Rij je dan gewoon door op een trens hoofdstel?
Maar, stel dat je nog hoger komt, dan moet je wel een s & t hoofdstel gebruiken, hoe los je dat evt. op?

(Vroeg ik me gewoon af hoor.)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:31

Eyes schreef:
Jura, niet op reageren!!!

Er zijn nou eenmaal bepaalde mensen die jouw topics zullen uitkammen als een kat die vlooien zoekt in de vacht!! Die jou en/of jouw enthousiasme, prestaties(wat wil je ook anders als je zelf niks maakt), en trots zoveel mogelijk proberen te vergallen of de grond in te boren!
Het is slechts een kwestie van tijd voordat die andere drie zich ook zullen aanmelden.

Niet op reageren!
Ik vind het prachtig wat jij doet, wat jij presteert en.... zoals het door de kenners op juiste waarde wordt geschat! Haha!

Eyes heeft gelijk....
Altijd de eer aan jezelf houden, wat anderen ook doen/zeggen etc.!!!

Het gaat heel goed met je meid, gewoon zo houden!

Dus, kop op, hoofd omhoog, rug recht en ' eroverheen kijken'.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 10:34

Bedankt voor de reacties!

Randy01, ik zal denk ik nooit met stang en trens zal kunnen rijden, of er zou een aanpassing moeten komen voor de neusriem. Verder moet ze ieder half jaar gecontroleerd worden in de kliniek. De laatste keer is ze echter gecontroleerd door een paardentandarts die zelf DA is en samenwerkt met de betreffende kliniek. Dat scheelde een hoop stress voor Razin.

Weet je, voor mij is de Z2 in eerste instantie het doel, mocht het er in zitten dat we nog verder kunnen, zie ik dan wel hoe dat moet. Lachen
Laatst bijgewerkt door Jura op 22-08-03 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:41

Omlaag halen uit afgunst of om te slijmen bij een ander. Het is een vervelende vorm van 'energie' proberen uit te wisselen, maar sommige moeten zich er op die manier aan voeden om hun gram te halen. Als je je echt zo geweldig voelt, dan zou je er volledig boven staan en er niet eens op die manier mee bezig zijn (dus mensen naar beneden proberen te halen en jezelf te voeden met die heerlijke gniffel gedachte die je erbij hebt; eigelijk heb je dan toch wel emotionele achterstand ergens opgelopen dat je frustraties zo moet uiten..mmmm)

Dat is iets wat je eigelijk sowieso kan verwachten van iemand boven de 30.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:53

Prima schreef:
Dat is iets wat je eigelijk sowieso kan verwachten van iemand boven de 30.

Hey hey hey >;) Haha!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:00

Jura schreef:
Bedankt voor de reacties!

Randy01, ik zal denk ik nooit met stang en trens zal kunnen rijden, of er zou een aanpassing moeten komen voor de neusriem. Verder moet ze ieder half jaar gecontroleerd worden in de kliniek. De laatste keer is ze echter gecontroleerd door een paardentandarts die zelf DA is en samenwerkt met de betreffende kliniek. Dat scheelde een hoop stress voor Razin.

Weet je, voor mij is de Z2 in eerste instantie het doel, mocht het er in zitten dat we nog verder kunnen, zie ik dan wel hoe dat moet. Lachen

Dat je in de Z2 komt met Razinda staat voor mij als een paal boven water!
Zoals ik een tijd geleden al opperde, tegen die tijd halen we er een vriend van mij bij (leerbewerker) om een S&T-hoofdstel aan te passen, maar dat doen we tegen die tijd wel!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 11:03

Super, dank je! Lachen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:04

Pipo schreef:

Ik vind het paard niet te diep of te kort in de hals, wel zou ik hem voor het mooie wat meer opgericht willen zien...... maar das mijn persoonlijke mening en het betref natuurlijk ook een pas 5-jarig paard!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:22

Ik ga wel mee met het commentaar van Pipo, zo op de foto lijkt ze wat diep en achter de loodlijn te komen. Op 1 foto vind ik haar wel wat kort in de hals, op de rest vind ik het op zich wel mee vallen. Ik denk dat als je het neusje er wat meer uit kunt rijden, het totaalplaatje mooier wordt.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 11:36

Razin is juist een paard dat heel makkelijk met het neusje eruit kan lopen, naar de hand toe. Ik moet haar nu meer bij elkaar gaan rijden, zodat ze minder lang wordt. Ik denk dat als je haar irl ziet het heel anders is.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:03

Piaffe schreef:
Ik ga wel mee met het commentaar van Pipo, zo op de foto lijkt ze wat diep en achter de loodlijn te komen. Op 1 foto vind ik haar wel wat kort in de hals, op de rest vind ik het op zich wel mee vallen. Ik denk dat als je het neusje er wat meer uit kunt rijden, het totaalplaatje mooier wordt.

Hallo!!!! Verward Razin is pas 5 jaar!!!!!!!!!!!!! en foto's zijn nog altijd moment opnames.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:33

PhiaBink"]
[quote="Piaffe schreef:

Hallo!!!! Verward Razin is pas 5 jaar!!!!!!!!!!!!! en foto's zijn nog altijd moment opnames.
[/quote]

Los van de foto's van Razin:

En 5 jaar is te jong om de neus eruit te rijden?

Dit slaat echt nergens op! de

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 00:30

Samsam"]
[quote="PhiaBink"][quote="Piaffe schreef:

[/quote]

Los van de foto's van Razin:

En 5 jaar is te jong om de neus eruit te rijden?

Dit slaat echt nergens op! de
[/quote]

Lips are sealed

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 00:37

Ho ho be nice Haha!

Tuurlijk kan het wel, maar voor een jong paard dat nog geen Grand Prix rijdt (om maar iets te noemen Haha! ) lijkt het met geen schande als het niet zo is.

Trebho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 00:48

Waarom moet er zo verdedigend gereageerd worden als een persoon commentaar geeft? Commentaar mag geleverd worden mits op een correcte manier. De manier van Pipo is in mijn ogen heel correct.

Ik kan me opzich wel vinden in wat Pipo zegt, er wordt verwoordt wat ik in een wat minder nette vorm dacht.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:39

Mooie foto's !
En ik wil meteen ook even kwijt dat ik vind dat je een supernette houding hebt, het ziet er echt keurig uit OK dan!
Voor zover het van foto's te beoordelen is, lijkt Razin me echt een gummibal(letje Knipoog ), klopt dat ?

Persoonlijk vind ik de halshouding absoluut niet storend, zeker niet voor een jong paard in de L2 (ja toch ?)
In de loop der tijd zal zich dit vast alleen nog maar verbeteren en constanter worden.
Op sommige foto's zie je dat er duidelijk aanleg is, en op sommige foto's is het beeld idd. iets minder........ maar imo. nog zeker niet storend, en met de juiste training zal ze alleen nog maar groeien.
'k Heb zo'n vermoeden dat we jullie nog wel gaan zien in die felbegeerde Z-ring

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:48

Aangezien er altijd gereageerd word met ow Fantastisch vind ik dat er best een kritische noot aangegeven mag worden, vooral omdat er in een ander topic word gezegd dat de topicschrijfster zelf niet begrijpt waarom ze laag had.

Dat er dat zo kinderachtig door de topicschrijfster gereageerd word, tja jammer. Maar ik zou er persoonlijk wat mee doen, meerdere mensen geven het aan dat hij wat kort in de hals is, de mond op meerdere fotos openspert!!! En veelal in een valse knik rondwandelt.

Maar even een quote van mijn collega bokker.

Sommige mensen hebben het recht om altijd met een bord voor hun kop te blijven lopen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:15

Pipo schreef:
En veelal in een valse knik rondwandelt.

Ik heb de foto's nogmaals bekeken, maar de "veelal" valse knik kan ik niet ontdekken
Uiteraard wil ik ook graag (bij)leren, en ik ben dan ook benieuwd welke foto's je bedoelt.

Zouden de punten ook niet flink gedrukt zijn door het indicent tijdens het achterwaarts gaan en de oefening die daar meteen op volgde ?
Ik kan me zo voorstellen dat je hier redelijk wat punten mee verliest en daardoor het totaal niet bijzonder hoog meer uit kan vallen.