XmissdaphX 2e x op bokt met Max en Yellow!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofiexx

Re: XmissdaphX 2e x op bokt met Max en Yellow!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:58

Vind dat je netjes rijd voor 1 jaar.
Let alleen dat je handen rechtopstaan, en dat je je rechterhand niet te veel naar je toe trekt (dit lijkt erg te gebeuren op de fotos)

blondeyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:47

ik vind dit ook zeer knap om nog maar 1 jaartje te rijden,qua commentaar sluit ik mij aan bij de andere,je handjes :) ben ik vorige les ook ng op gewezen ;) de hoogte vind ik ok, en als tip,neem gewoon de breedte van de oren... dit is ong de afstand dat je moet houden...
Goed bezig meid!!

eline930

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:47

hoi ten eerste wat een leuke paardjes! *D
als tip: je handen meer bij elkaar en niet piano spelen ;)
en je ellebogen langs je zij
en pas voor een jaar rijden vind ik het erg knap uitzien :j

groetjes eline :P

Radiostilte

Re: XmissdaphX 2e x op bokt met Max en Yellow!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 16:18

Ziet er netjes uit gezien je rijervaring.
Ik heb alleen wel een paar tips; denk aan de houding van je armen en handen. Zorg voor een knik in je ellebogen en hou je handen rechtop op, op 1 plaats. Op de eerste draf foto met max zie ik dat je met sturen heel erg je binnenhand naar achter doet en je buitenhand juist naar voor. Maar proberen wat meer je binnenhand opzij te doen i.p.v. naar achter en hou je buitenhand er aan als begrensing. Dit zelfde kun je ook met je benen doen. Op de laatste foto die je er later bij hebt geplaatst maak je een bocht. Als je dat doet mag je je buitenbeen verder naar achter leggen zodat je zijn achterhand begrenst zodat hij daar niet kan uitzwaaien.
Maar alles kan niet gelijk perfect zijn, dat is het bij mij ook nog steeds niet. En het ziet er voor 1 jaar rijden echt netjes uit dus ga zo door