Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ilse86 schreef:leuk dier! misschien zie ik het verkeerd, maar de bak lijkt hier en daar wat zwaar.
tvup schreef:Het is inderdaad een mooi paard. De B dressuur kom je zo door heen, toch? En ga je dan ook springen? Zou die wel leuk vinden volgens mij.
, maar daar ben ik zelf niet zo ervaren in dus we beginnen van het zomer rustig met wat springlesjes.PriscaZ schreef:Zou wel proberen om in de galop ook rechtop te blijven zitten. Dan is het voor je paardje ook wat makkelijker om de achterhand wat beter te gebruiken.
ik ben me ervan bewust, ik ga er ernstig op letten!
Ik zal over een paar week nieuwe foto's plaatsen, ga druk bezig met de tips over mijn houding en hem wat actiever rijden! urosa schreef:ilse86 schreef:leuk dier! misschien zie ik het verkeerd, maar de bak lijkt hier en daar wat zwaar.Citaat:De bak is inderdaad wat zwaar, maar dan kan ik helaas weinig aan doen, ik heb hem in pension staan. Hij is er wel over aan het nadenken hoe hij minder zwaar gemaakt kan worden, maar als je daarvoor ideeen hebt?

Ga zo door
Danielle98 schreef:Volgensmij kan zijn achterhand er iets meer onder.
Verder netjes!
En bij de foto van het uitdraven.. Hij loopt erg op z'n voorhand, met halsje strekken moet hij wel z'n achterhand der bij houden en niet alleen op de voorhand hangen.
)