Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cennamitch schreef:veel mais voeren worden ze ook dik van
of idd bietenpulp
echt een schande !
Knert schreef:maar goed,.. alle boze opmerkingen al wel gehad.. (al zullen er vast meerdere volgen).
Ben wel benieuwd hoe dit zo is gekomen. Wat zegt de eigenaar ervan? Is dit al langer zo? En hoe wordt ze gehouden qua voer en sociaal contact? Ben oprecht nieuwsgierig.... vooral omdat mijn ervaringen met dravers heeft geleerd, dat ze zo intelligent zijn en het (NAAST ALLE ANDERE PAARDEN) gewoonweg niet verdienen.
CarinaR schreef:Als jullie het vorige topic gelezen hebben, dat weten jullie dat er allang een DA bij geweest is en dat Wish moeilijk dik te krijgen is.
Goof schreef:Knert schreef:maar goed,.. alle boze opmerkingen al wel gehad.. (al zullen er vast meerdere volgen).
Ben wel benieuwd hoe dit zo is gekomen. Wat zegt de eigenaar ervan? Is dit al langer zo? En hoe wordt ze gehouden qua voer en sociaal contact? Ben oprecht nieuwsgierig.... vooral omdat mijn ervaringen met dravers heeft geleerd, dat ze zo intelligent zijn en het (NAAST ALLE ANDERE PAARDEN) gewoonweg niet verdienen.
Wil ik daar ook nog wel wat oprechte vragen aan toevoegen;
zien jullie hierin een gezond en gelukkig dier? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet zien dat dit niet kan. Wat zien jullie als je naar dit paard kijkt?