het ene paard loopt altijd met ze hoofd naar dewolken en het andere dan weer naar de grond.het is gewoon kwestie van tijd en werk, en werken met je paard doe je waar je kunt
maar voor de rest echt mooi paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het ene paard loopt altijd met ze hoofd naar dewolken en het andere dan weer naar de grond.
Amanda_T schreef:appel_tje schreef:bedankt voor jullie reacties,
Verder is het een merrie die de dingen zeer snel oppakt.
@ armanda, dit bosje ligt 5 min. van mijn weide en is wel degelijk omheind met slechts 2 uitgangen.
Amanda, zonder r. Maar daarom zou ik juist met dit dier heel voorzichtig zijn, omdat ze dingen zo makkelijk oppakt. Zulke dieren moet je voor zichzelf beschermen.
En dat een ander paard zo makkelijk richting het het Z liep, wil niet zeggen dat je het met deze ook alles snel voor elkaar moet hebben. Vind het nog een stressvolle onderneming voor een dier wat al snel in de stress heeft...

Ja waar zal ik beginnen. Ik vind dat je hem TE vaak TE diep laat lopen en dat is TE veel. Je ziet ook wel vanaf de foto's dat hij dat soms gewoon uit zichzelf doet (kan komen doordat hij/zij zacht is in de hand) Maar verder vind ik het een Leuk paard