No Limit & ik rijden; filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Foulplay_

Re: No Limit & ik rijden; filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 15:48

Bedankt :) !

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:21

Ik ben het met de andere eens, je galop moet je meer naar voren rijden zodat hij meer sprong krijgt. Ga je wel eens met m naar het strand? lekker crossen? daar knappen paarden een hoop van op! Hij hoeft geen bommetje te zijn, maar mag wel actiever. Je kunt wat schijnovergangen proberen, hierdoor gaan ze vaak ook wat opgerichter lopen, hoe reageert hij daar op?

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:08

Heey, leuk filmpje :D
Rij je toevallig op manege Dravers-Hof in Oost-Eeklo?
Zoja, ik heb daar ook nog gereden, mijn paardje Zaffra heeft 'r nog gestaan, volgens mij was Zaffra zelfs buur van No Limit :+

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 22:00

Strand is geen mogelijkheid, aangezien meneer niet op de trailer wilt. Bos wel, maar ik snap eigenlijk niet goed waarom hij er ongelukkig zou uitzien? Hij heeft echt wel de energie enzo hoor. Maar ik zal meer gaan wandelen ofzo als jullie denken dat hij er dan beter zou uitzien.
Schijnovergangen, heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, ga ik zeker eens uittesten, bedankt voor de tip !

LOLLYwood: inderdaad, maar ik ken er niet meteen opkomen wie je bent hoor :D?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:57

ik zie echt geen ongelukkig paard hoor... maak je geen zorgen!!!

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:13

Foulplay_ schreef:
Strand is geen mogelijkheid, aangezien meneer niet op de trailer wilt. Bos wel, maar ik snap eigenlijk niet goed waarom hij er ongelukkig zou uitzien? Hij heeft echt wel de energie enzo hoor. Maar ik zal meer gaan wandelen ofzo als jullie denken dat hij er dan beter zou uitzien.
Schijnovergangen, heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, ga ik zeker eens uittesten, bedankt voor de tip !

LOLLYwood: inderdaad, maar ik ken er niet meteen opkomen wie je bent hoor :D?

Haha, zolang heb ik daar nu ook niet gestaan & het is niet dat we ooit gepraat hebben hoor :+