Falstaff @ Dressuur..klaar voor de B ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:39

Dit zijn geen rij foto's maar stil staan foto's hier kunnen wij onmogelijk commentaar op geven.
Wel heb ik op je hyves bij het filmpje mijn commentaar gegeven.
Als je commentaar wilt op je rijstijl van dit moment moet je een recent filmpje plaatsen. Of recente foto's

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:40

eridinges schreef:
Lante schreef:
Sporen af en lichtrijden. In de B hoef je nog bijna niet door te zitten. Neem goed les, want een instructrice die je met sporen laat rijden en door laat zitten op deze manier, sorry, maar dat is echt niet iemand met verstand van zaken ...
Goed les nemen en netjes stil leren zitten. Je hebt een heel mooi en braaf paard, dus ideaal en zeker de moeite waard om om het goed op te leren!
Succes!

In de B moet je wel doorzitten..

er staat BIJNA NIET in de B zit je maximaal 1 volte in totaal door..

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:42

@Huice
Ik vind het alleen erg sneu voor het paardje..
Ts echt.. je zaagt en prikt... Paardje heeft gewwoon pijn. Ja pijn ja.
Nee ik ben niet penny. Mijn paarden krijgen ook weleens een tik en als ze opdringerig zijn en dominant doen een schop dus ik ben niet iemand die iets : ''Zielugh'' vind ,maar dit :n
Het is wel ijzer waar jiij aan trekt in die (zo gevoelige) mond en ook ijzer waar jij mee ... prikt? nee schopt bij die buik waar een paard zelfs een vliegje voelt zitten dus moet je is voorstellen hoe zo'n spoor voelt hoe jij ermee omgaat..

Je bent 14 , zegt dat je omdat je F11 ofseu hebt gereden al L kan? ,maar niet eens officieel B hebt gehaald ..

Ik heb in jou nberichten gezien dat jij iemand zei dat hij / zij zijn sporen moest afdoen omdat ie zo aan het prikken was en zijn benen totaal niet stil had ... maar kijk ook naar jezelf ;)

Als je die sporen afdoet en je handen is leert stilhouden (pak manen beet en ga met je zit sturen) dan kom je op weg naar de B ;)
Zo niet..

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:45

eridinges schreef:
Lante schreef:
Sporen af en lichtrijden. In de B hoef je nog bijna niet door te zitten. Neem goed les, want een instructrice die je met sporen laat rijden en door laat zitten op deze manier, sorry, maar dat is echt niet iemand met verstand van zaken ...
Goed les nemen en netjes stil leren zitten. Je hebt een heel mooi en braaf paard, dus ideaal en zeker de moeite waard om om het goed op te leren!
Succes!

In de B moet je wel doorzitten..

alleen voor de galop eventjes, voorderest ga ik mee met Lante :)

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:46

leuk paard ,
maar ook ik zou zeggen in de B heb je nog geen sporen nodig.
en idd niet de handen zo laag houden om hem in de krul te krijgen , ik zou nog heel ff door oefenen voor ik aan de B zou beginnen.

Hiilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:49

Elin_ schreef:
@Huice

Ik ook, absoluut. Wat een ontzettend lief paard dat hij zich nog zo gedraagd. Ik ken heel wat paarden die er al lang klaar mee waren geweest.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:49

Elin_ schreef:
@Huice
Ts echt.. je zaagt en prikt... Paardje heeft gewwoon pijn. Ja pijn ja.
Nee ik ben niet penny. Mijn paarden krijgen ook weleens een tik en als ze opdringerig zijn en dominant doen een schop dus ik ben niet iemand die iets : ''Zielugh'' vind ,maar dit :n
Het is wel ijzer waar jiij aan trekt in die (zo gevoelige) mond en ook ijzer waar jij mee ... prikt? nee schopt bij die buik waar een paard zelfs een vliegje voelt zitten dus moet je is voorstellen hoe zo'n spoor voelt hoe jij ermee omgaat..

Je bent 14 , zegt dat je omdat je F11 ofseu hebt gereden al L kan? ,maar niet eens officieel B hebt gehaald ..

Ik heb in jou nberichten gezien dat jij iemand zei dat hij / zij zijn sporen moest afdoen omdat ie zo aan het prikken was en zijn benen totaal niet stil had ... maar kijk ook naar jezelf ;)

Als je die sporen afdoet en je handen is leert stilhouden (pak manen beet en ga met je zit sturen) dan kom je op weg naar de B ;)
Zo niet..

Sorry, maar eigenlijk ben ik het hier wel mee eens... :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:35

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.