Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eridinges schreef:Lante schreef:Sporen af en lichtrijden. In de B hoef je nog bijna niet door te zitten. Neem goed les, want een instructrice die je met sporen laat rijden en door laat zitten op deze manier, sorry, maar dat is echt niet iemand met verstand van zaken ...
Goed les nemen en netjes stil leren zitten. Je hebt een heel mooi en braaf paard, dus ideaal en zeker de moeite waard om om het goed op te leren!
Succes!
In de B moet je wel doorzitten..

eridinges schreef:Lante schreef:Sporen af en lichtrijden. In de B hoef je nog bijna niet door te zitten. Neem goed les, want een instructrice die je met sporen laat rijden en door laat zitten op deze manier, sorry, maar dat is echt niet iemand met verstand van zaken ...
Goed les nemen en netjes stil leren zitten. Je hebt een heel mooi en braaf paard, dus ideaal en zeker de moeite waard om om het goed op te leren!
Succes!
In de B moet je wel doorzitten..
Elin_ schreef:@Huice
Ik vind het alleen erg sneu voor het paardje..
Ts echt.. je zaagt en prikt... Paardje heeft gewwoon pijn. Ja pijn ja.
Nee ik ben niet penny. Mijn paarden krijgen ook weleens een tik en als ze opdringerig zijn en dominant doen een schop dus ik ben niet iemand die iets : ''Zielugh'' vind ,maar dit![]()
Het is wel ijzer waar jiij aan trekt in die (zo gevoelige) mond en ook ijzer waar jij mee ... prikt? nee schopt bij die buik waar een paard zelfs een vliegje voelt zitten dus moet je is voorstellen hoe zo'n spoor voelt hoe jij ermee omgaat..
Je bent 14 , zegt dat je omdat je F11 ofseu hebt gereden al L kan? ,maar niet eens officieel B hebt gehaald ..
Ik heb in jou nberichten gezien dat jij iemand zei dat hij / zij zijn sporen moest afdoen omdat ie zo aan het prikken was en zijn benen totaal niet stil had ... maar kijk ook naar jezelf
Als je die sporen afdoet en je handen is leert stilhouden (pak manen beet en ga met je zit sturen) dan kom je op weg naar de B![]()
Zo niet..