mijn foto's van de tinkerkeuring in Houten ....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:00

foto 13 is Shannon, nu in het bezit van de Bonte Parels Lachen

Die schimmel.. tja wete er alles van, maar hou wijselijk mn mond Lachen Die jaarling op de eerste foto had wel degelijk tinkerkenmerken! En onthoud dat n tinker alle kleuren mag hebben!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:20

ja ja ga jij lekker ff geheimzinnig doen? waarom? Verward

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:23

omdat ik al genoeg problemen krijg door opmerkingen Lachen

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:06

Kun je dan wel vertellen wat de Tinkerkenmerken van dat vosje waren???? Verder dan een klein beetje een uitgegroeid vetlokje zag ik niet. Gelukkig heeft de jury er meer verstand van........

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:10

Mooie foto's!...leuke paarden!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:42

Pellie schreef:
heb je nog steeds dat bos haar Kiara? dan heb ik je wel gezien, en jij moet mij ook gezien hebben want we keken elkaar aan. Lachen

Jazeker, een bos haar heb ik nog steeds! Haha!
Grappig dat dat een herkenningspunt kan zijn!
Jammer dat ik je niet herkend heb!
Volgende keer beter dan maar!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:27

Hihi, komt ook omdat ik hevig aan het speuren was naar bekende bokkers dus ik heb iedereen diep in de ogen gekeken naar een glimp van herkenning hihi Haha! Maar ja, je haar viel me wel op ja.

Jammer Leon, je zou dus niet in netjese woorden kunnen verpakken waarom het schimmeltje niet mee mocht doen, zonder andere mensen te schaden. Scheve mond

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:32

Woorden van iemand anders: De schimmel had mer weg van een uit de kluiten gewassen welsh cob of een uitgedijde andalusier Lachen Klopt aardig Knipoog

De vos: houdt er rekening mee dat t nog maar ene jaarling is en dat er vier types tinkers zijn Knipoog Niet alle tinkers hebben bossen behang aan de voetjes hangen Lachen

Ik kan me ook nog wel Chai vorig jaar in Spaarnwoude herinneren.. ook een jaarling.. menigeen vond t een haflinger, maar ze was toch redelijk goedgekeurd! Mensen beoordelen vak vels te gauw op kleur en hoeveelheid sok en minder op de belijning van de bovenlijn, beenstanden, beweging en verhoudingen.... let daar eens op Knipoog

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:27

Nou, toch dacht ik alleen van dat vosje dat het geen Tinker was en echt niet door de kleur. Kan iemand die foto niet bewerken met vlekken, misschien zie ik het dan?

Van die schimmel en dat bonte, meer op een WPN'er lijkende veulentje vond ik overigens ook dat ze geen Tinkers waren dus daar zat ik wel goed.