) Let er wel op dat je de hoeken netjes door rijdt (met je binnenbeen, niet teveel met je buitenteugel) en je figuren niet afraffelt. Leuk dat je KNHS gaat starten met hem, jullie zijn een leuke combinatie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Let er wel op dat je de hoeken netjes door rijdt (met je binnenbeen, niet teveel met je buitenteugel) en je figuren niet afraffelt. Leuk dat je KNHS gaat starten met hem, jullie zijn een leuke combinatie

Succes! Steff__ schreef:Het is ik heb ze met de figuren gewoon afentoe echt nodig.Want hij plakt ook vaak vreselijk aan mijn binnen been.En soms om hem net even wat aktiever te maken.Want hij is niet altijd zo aktief al zaterdag..
Niet om je lastig te vallen hoor, maar ik vind het interessant om te horen waarom een ruiter bepaalde dingen doet
paardebloemp schreef:Het eerste wat ik me afvraag: waarom gebruik je sporen als je weet dat je je benen niet stil kunt houden?
Verder valt me op dat hij heel scheef loopt. In de hoek waar de cameraman/-vrouw staat zie je goed dat hij zijn hoofd naar buiten en lichaam naar binnen duwt. Dat is wel een puntje om aan te werken: rechtstellen en stelling naar binnen. (Zonder sporen om je binnenbeen/-kuit te buigen)