na anderhalf jaar zijn we terug! / Ondata G @ training!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 18:07

Turbolove schreef:
mooi paard, leuke combi zijn jullie,
teneerste petje af dat je weer kan lopen en rijden, ziet er netjes uit, zeker voor z'n tijd er tussen uit geweest te zijn.
Ga zo door, jullie komen er wel, en geniet van je wedstrijd aankomend weekend

ten eerste, bedankt! :)

ten tweede, ik heb al van mijn wedstrijd genoten. het ging heerlijk, de punten zijn er nog niet naar, maar er kan dat ook nog een hoop verbeterd worden, er was veel spanning van beide kanten, zowel paard als ruiter en veel geluiden rondom de ring. (altijd fijn als ze paarden voeren in de stal die grenst aan de bak als jij je proefje daar moet rijden.. :Y) )

we hebben dus geen winst gereden, maar het gevoel was heerlijk! <3

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 18:10

Pasha schreef:
Wat een Leuk paard heb jij!!!!
Nouja.. ik ben ook een beetje bevooroordeelt... Ze doet me namelijk denken aan m'n eigen paardje..
Ze lijken echt op elkaar echt grappig!

Maar ziet er goed uit hoor, ga zo door!!!

Dankjewel! *D
Jij hebt ook echt leuke paarden in je profiel! :j best een hoog kwijlgehalte.. O:)
ik weet niet precies welk van de paarden je bedoelde, maar ik zag met allen wel een gelijkenis. voornamelijk het hoofd. :))

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:54

Super dat je weer kunt rijden!
Heeft ze stil gestaan in die maanden of heeft iemand anders dr gereden? Vind dr er al heel fijn uitzien namelijk!

Er zijn wat dingen die net even netter mogen, je houding, dr niet te kort van voor rijden, maar iets meer over de rug met het neusje eruit.
Ik vind wel dat je vriendelijk rijd, dus dat komt vast helemaal goed! Succes!

Welke stal voerde tijdens de proeven? (woon in de buurt :) ) Bij ons hebben ze dan altijd pauze ingelast, lijkt me wel t handigst

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 14:22

Michh16 schreef:
Wow!
wat heb je een geweldig mooi paard
maar daar zul je ook vast heel trots op zijn :j

ik ben zeker trots op d´r! :j en ik ben mijn moeder nog steeds dankbaar dat zij haar ooit heeft gekocht! _/-\o_

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 14:22

Eline_Lady schreef:
Wat een superleuke combinatie! Super dat jullie zo terug komen:)

dankjewel! :)

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 14:33

karlijn1985 schreef:
Heeft ze stil gestaan in die maanden of heeft iemand anders dr gereden? Vind dr er al heel fijn uitzien namelijk!

Er zijn wat dingen die net even netter mogen, je houding, dr niet te kort van voor rijden, maar iets meer over de rug met het neusje eruit.

Welke stal voerde tijdens de proeven? (woon in de buurt :) ) Bij ons hebben ze dan altijd pauze ingelast, lijkt me wel t handigst

ze heeft niet compleet stil gestaan, ze heeft de laatste 3-4 maanden wel bewogen, mijn moeder heeft haar toen gedaan. ;)

de houding, daar ben ik mij van bewust. daar wordt aan gewerkt! :j

de lengte mag er zeker weer wat in komen. ;) maar we zijn met opzet haar meer aan elkaar aan het rijden, omdat ze voorheen altijd uit elkaar liep als het ware.
daarnaast, als ik haar wat meer aan elkaar gereden heb, rijden we daarna altijd uit en is ze heel ontspannen en relaxed over de schouder te rijden. :)

(ik wil nog wel op zoek gaan naar een foto van voor het ongeluk, maar daar zou je haar haast niet op herkennen want het is nu een heel ander paard om te zien. )
de pauze heeft ons beide goed gedaan! :j

neusje mag er inderdaad meer uit. :j

ik reed wedstrijd op de flemmingh. ;) ik neem het ze verder niet kwalijk hoor, maar ik vond het wel een beetje jammer. :o

ik snap de tips helemaal! bedankt voor de toevoeging in ieder geval. :j

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:08

Leuk beestje!
Inderdaad soms heb je je benen wat ver naar achteren (naar de kont) liggen.

loez

Re: na anderhalf jaar zijn we terug! / Ondata G @ training!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:56

Ik vind jullie een enorm fijne combinatie en zeker met een vooruit zicht op een enorm fijn wedstrijdpaard. Wat een leuk dier.

Verder geef jij je eigen commentaar aan en vind dat je een fijne houding hebt!!

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 21:47

Janine001 schreef:
Leuk beestje!
Inderdaad soms heb je je benen wat ver naar achteren (naar de kont) liggen.

bedankt! ik ben het met je eens. ;)

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 21:48

loez schreef:
Ik vind jullie een enorm fijne combinatie en zeker met een vooruit zicht op een enorm fijn wedstrijdpaard. Wat een leuk dier.

Verder geef jij je eigen commentaar aan en vind dat je een fijne houding hebt!!

Dankjewel! :D

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:15

xXDaantjeee schreef:
karlijn1985 schreef:

ze heeft niet compleet stil gestaan, ze heeft de laatste 3-4 maanden wel bewogen, mijn moeder heeft haar toen gedaan. ;)

de houding, daar ben ik mij van bewust. daar wordt aan gewerkt! :j

de lengte mag er zeker weer wat in komen. ;) maar we zijn met opzet haar meer aan elkaar aan het rijden, omdat ze voorheen altijd uit elkaar liep als het ware.
daarnaast, als ik haar wat meer aan elkaar gereden heb, rijden we daarna altijd uit en is ze heel ontspannen en relaxed over de schouder te rijden. :)

(ik wil nog wel op zoek gaan naar een foto van voor het ongeluk, maar daar zou je haar haast niet op herkennen want het is nu een heel ander paard om te zien. )
de pauze heeft ons beide goed gedaan! :j

neusje mag er inderdaad meer uit. :j

ik reed wedstrijd op de flemmingh. ;) ik neem het ze verder niet kwalijk hoor, maar ik vond het wel een beetje jammer. :o

ik snap de tips helemaal! bedankt voor de toevoeging in ieder geval. :j

Komt helemaal goed als je zo blijft trainen! Fijn dat het zo goed gaat en dat je nu weer lekker aan de slag kan.

Manege Flemmingh heb ik alleen buiten gestart, bovendien heeft de mijne daar weinig van.

Succes met trainen en je wedstrijden!

ShanaBeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 13:34

Ziet er mooi uit! Mooi paardje ook

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 18:22

karlijn1985 schreef:
Komt helemaal goed als je zo blijft trainen! Fijn dat het zo goed gaat en dat je nu weer lekker aan de slag kan.

Manege Flemmingh heb ik alleen buiten gestart, bovendien heeft de mijne daar weinig van.

Succes met trainen en je wedstrijden!

okee! we doen hard ons best met trainen, hopelijk zien we dat binnenkort ook terug in de punten! :)

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 18:23

ShanaBeest schreef:
Ziet er mooi uit! Mooi paardje ook

Dankuwel! ik zal het compliment doorgeven aan het paard! :D

xBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 13:44

Jullie zijn echt een leuk team, die laatste foto bewijst het helemaal. Echt heel leuk en nog veel plezier samen :D

xXDaantjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 09:12

xBoefje schreef:
Jullie zijn echt een leuk team, die laatste foto bewijst het helemaal. Echt heel leuk en nog veel plezier samen :D

Dankjewel!
:D