_Diesel schreef:Ik weet in ieder geval vrij zeker dat ik het niet op hem overbreng, aangezien ik afgelopen zondag sowieso 0,0 verwachtingen had van de wedstrijd en dus ook absoluut geen spanning.
De aanleuning in het algemeen is zeer zeker wel in orde, anders hadden we denk ik ook nooit onze punten kunnen rijdenDaarbij is hij thuis echt zo fijn te rijden, dus nee, daar ligt het niet aan. Ik geloof dat de spanning leidt tot slechte aanleuning, niet andersom.
Dat van die magnesium ga ik zeker onthouden, maar eerst nog eens proberen hoe het met een andere aanpak gaat eind februari.
Ga je toch afvragen of je wel zo zeker geen spanning bij je hebt, zelf heb ik dit ook ervaren dat ik dacht dat ik geen spanning bij me had, maar dat toch wel had.
Daarbij is hij thuis echt zo fijn te rijden, dus nee, daar ligt het niet aan. Ik geloof dat de spanning leidt tot slechte aanleuning, niet andersom.
Als ik gespannen ben uit dit zich in heel veel dingen, waaronder 20 keer naar de wc gaan. Dit heb ik dus regelmatig met wedstrijd, ook al ben ik maar een klein beetje zenuwachtig. Afgelopen zondag had ik het juist niet, omdat ik echt helemaal niks verwachtte van die wedstrijd. Ik start met mijn pony tussen de paarden, en op zulke kampioenschappen is het dan wat moeilijker meekomen, dat geeft verder ook niet.