Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou, dat vond ze wel héééééééééééééél eng. Ze dacht dat ze haar opaten denk ik. Bij m'n eerste proefje wilde ze gewoon niet langs de hekjes. Dus ik heb gewoon lekker doorgereden voor zo ver dat kon en ben rustig gebleven en heb bijna het hele proefje gelachen omdat het zo slecht ging. Tja, ik moest er toch wat leuks van maken. Haha.
En bij mn 2e proefje was ze veel braver, ze liep veel meer ontspannen en de hekjes waren toch niet meer zo eng. Ze liep er zelfs braaf langs ( vond ik dan
) , alleen de galop blijft moeilijk, ach die komt nog wel een keer aanwaaien. Zo denk ik dan maar weer.
Dit zorgde voor -16 punten voor de galop onderdelen ( aanspringen, voltes in galop, terug komen in draf), maar anders had ik winstpunt gehad ( Ik had nu 166 punten). Dus, ik ben zeeer tevreden met hoe ze het gedaan heeft deze keer!
Ziet er ook erg netjes uit voor zo'n jong diertje, kom je de mijne net zo'n nette hoofdhouding leren?