1e wedstrijd met Minou van de Beekhoeve

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_TB_

Re: 1e wedstrijd met Minou van de Beekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:26

Voor de leeftijd van je pony en voor het aantal maanden wat jullie nog maar samen rijden vind ik het er echt super netjes uitzien.
Aan de foto's te zien ben je een hele fijne ruiter en jullie vormen een mooie combi!
Let wel op dat je contact blijft houden met de mond van je pony (zonder dat je je pony in de weg zit).

Ga zo door!!!

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 12:48

Dankje allemaal! Ik zal de tips meenemen en toepassen bij het rijden! Ik heb a.s. zondag weer wedstrijd, dit keer in Zeewolde. Dus dan komen er misschien weer nieuwe foto's! :)

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 10:32

Dankje!
Ik heb gister weer wedstrijd gehad. Dit keer voor t eerst met witte hekjes. :') Nou, dat vond ze wel héééééééééééééél eng. Ze dacht dat ze haar opaten denk ik. Bij m'n eerste proefje wilde ze gewoon niet langs de hekjes. Dus ik heb gewoon lekker doorgereden voor zo ver dat kon en ben rustig gebleven en heb bijna het hele proefje gelachen omdat het zo slecht ging. Tja, ik moest er toch wat leuks van maken. Haha. *D En bij mn 2e proefje was ze veel braver, ze liep veel meer ontspannen en de hekjes waren toch niet meer zo eng. Ze liep er zelfs braaf langs ( vond ik dan :o ) , alleen de galop blijft moeilijk, ach die komt nog wel een keer aanwaaien. Zo denk ik dan maar weer. :P Dit zorgde voor -16 punten voor de galop onderdelen ( aanspringen, voltes in galop, terug komen in draf), maar anders had ik winstpunt gehad ( Ik had nu 166 punten). Dus, ik ben zeeer tevreden met hoe ze het gedaan heeft deze keer! :j

vera1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:27

Haha ja het is en blijft aan paard ;p maar heb je dat ook weer een keer meegemaakt altijd leuk om later aan terug te denken haha (:

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:32

Ik heb jullie zien rijden, ik was een van de meiden bij het wedstrijdsecretariaat :) (kort donker haar) Maar het zag er erg goed uit! Zeker zo voor de 1e keer +:)+
Niet om de lol te verpesten trouwens hoor ;) Maar alle foto's zijn van de inrijbak :)

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 19:11

@knabbelgirl
Oké! Wat grappig! :)
Oh, haha. Nou ik weet dat allemaal niet joh! Ik was nog nooit bij die manege geweest en de rijhallen lijken op elkaar. Dus ik ging er vanuit dat deze foto's van de ring waren. Maar 't geeft alsnog wel een beeld van hoe het rijden ging. :D

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:14

Geeft niet toch! Ik vond haar met de proef juist nog beter lopen!!

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 19:43

haha, leuk om te horen! Het is een super pony! *\o/*

bjonrsnoepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 12:01

voor met een jonge pony ziet dit er top uit! aandachtspuntje: handjes :)

Just_Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:11

Ziet er leuk uit. :)

Je hebt 'm al een paar keer voorbij zien komen maar ook ik geef je de tip je handen recht te houden.
Ook je benen vielen me op maar dat komt meer omdat je met een springzadel rijdt denk ik.

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 17:38

@ Just_Biancaa

Ja, klopt. M'n houding is een stuk slechter met dit springzadel. 'T is lastig, maar ik doe mn best om het te verbeteren.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 21:05

Leuk koppie er idd op :) Ziet er ook erg netjes uit voor zo'n jong diertje, kom je de mijne net zo'n nette hoofdhouding leren?

Wel valt me op dat ze met inrijden al bezweet is, ligt dit aan de conditie, de enge omgeving, of heb je misschien te lang gereden?

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 21:23

@ Safiera

Haha, leuk dat je dat zegt. :)
Klopt dat ze bezweet is bij t inrijden. Ze zweet sowieso snel, met dr wintervacht. En ze was heel gespannen voor de proef. Ze was voor de 2e keer op vreemd terrein, dus ze was binnen no time nat. Dus dat was niet te voorkomen, helaas.