Prinses Donja @ Les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne14061993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 17:00

littleroosie schreef:
Allereerst vind ik het erg knap dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt.
Wat de anderen zeggen kan ik mij erg in vinden, als je beter gaat zitten, meer voorin het zadel, rechtop en schouder naar achteren dan gaan je benen denk ik al automatisch naar voren. Spring je ook wel eens met haar? Als ze het leuk vindt zou dat een goede afwisseling zijn en leert ze haar rug nog op een andere manier te gebruiken.

Het is een springpaard!
Heb vrijdag cross met der dus we hebben genoeg afwisseling tis een allround paardjee!:)
En ik heb alles voor der over en zei ook voor mij blijkbaar!:)

Anne14061993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 17:08

Tafje schreef:
He Anne,
Effe off-topic (;-) Ik heb een familielid van je paard op stal.. een Mermus-merrie die ook uit de Adonja stam komt.

Leuke foto's! Bovenstaande opmerkingen zeggen voldoende denk ik.
Heb je ook gekeken of je zadel wel goed past?? (niet te smal). Was bij mij namelijk een probleem (brede rug).
Succes verder!

Het is een nieuw zadel en is zadelmaker bij geweest en mijn instructrice is de mede partner in het bedrijf dus heeft er ook zicht op!;)
Maar doordat de rug veranderd omdat er spieren bij komen moest ik mijn vhz al 2 keer opvullen!
En vandaar nu ook dat ik een ander zadel erbij heb:)
Dus het zadel ligt wel goedd:)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:07

Anne14061993 schreef:
Tafje schreef:
He Anne,
Effe off-topic (;-) Ik heb een familielid van je paard op stal.. een Mermus-merrie die ook uit de Adonja stam komt.

Leuke foto's! Bovenstaande opmerkingen zeggen voldoende denk ik.
Heb je ook gekeken of je zadel wel goed past?? (niet te smal). Was bij mij namelijk een probleem (brede rug).
Succes verder!

Het is een nieuw zadel en is zadelmaker bij geweest en mijn instructrice is de mede partner in het bedrijf dus heeft er ook zicht op!;)
Maar doordat de rug veranderd omdat er spieren bij komen moest ik mijn vhz al 2 keer opvullen!
En vandaar nu ook dat ik een ander zadel erbij heb:)
Dus het zadel ligt wel goedd:)

Probleem is dat het wel goed zal liggen op je paard, maar het voor jou dus niet een passend zadel is.
Je duikt verschrikkelijk naar voren op dit zadel, wat voor zowel jou zelf als het paard niet goed is natuurlijk.
Dus of meer terug leren zitten, of toch eens een ander zadel uitproberen.
Is er niet iemand die er even een wil lenen voor een keer, dan kan je zien of het echt verschil maakt.

xMelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:10

Echt een superleuk paardje ! <3
Jullie zijn een leuke combinatie, succes !
ik voeg me toe bij alle reacties hiervoor..

Anne14061993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:48

Ik heb nog een vzh zadel liggen! Maar zit op dit dresuur zadel beter!
Dus zou er op letten in het midden te zitten!!
Heb vorig jaar in sept een ongeluk gehad met m'n paard en daaraan over gehouden dat het
Kraakbeen tussen m'n wervels weg zijn en het soms nogal zeer doet als ik overeind zit maar moet dus ook voor mijn rug rechter op zitten! Maar soms is dat nogal moeilijk!

joyce_eddy

Re: Prinses Donja @ Les

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:30

ik krijg het idee dat je zadel wat te klein is voor jou volgens mij mag de inch maat wel wat groter..

MeganDiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 16:22

Leuke pony heb je *D

alleen bij een foto zit je heel erg voorover :o

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 22:52

je zit echt op de voorhand, zo lijkt dat op de foto's.
probeer daar aan te werken. mooi paardje! 8-)

ChaCha1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:05

probeer je handen recht op de houden en niet te piano te gaan spelen. vind dat je erg op de lepel zit waardoor je naar voren kiept. misschien je beugels wat langer maken en op je kont gaan zitten. en recht op. verder erg leuke cobinamtie! succes