Tody schreef:Kijk eens naar het verschil in je houding tussen de eerste foto's en deze laatste twee. Probeer balans te zoeken op je beugels, zonder je voeten naar voren weg te steken. Als je dan ook nog je bovenbeen iets naar binnen draait zodat je voeten weer parallel aan je pony komen ben je al een heel eind. Ik zou niet wachten met het iets langer maken van je beugels. Als jij in balans zit kan je pony ook beter in balans lopen.
Bij de laatste foto's kun je aan haar mond zien dat er nog genoeg druk op de teugels staat. Ze is dus niet te los van voren. Maak daar gebruik van om haar nog meer ruimte te geven. Ze mag geen balans zoeken op je handen. Hoeveel kun je al schakelen in draf en galop? Dat is een eerste oefening om het evenwicht iets meer op de achterhand te krijgen. En dan dus zoveel mogelijk op je zit en zo min mogelijk op de teugels. Succes!
Ps. Ook absoluut mijn complimenten!
Ja daar ben ik nu heel hard mee aan het werk, dat ze echt op mijn zit luisterd en licht in de mond word.
Met het schakellen gaat het ook heel goed. dat doen we ook heel erg veel tijdens het rijden

, zeggen dat je een onwijs mooie pony hebt, en dat jij er ook goed op zit!
kan altijd wel wat beter maar denk dat zoiets ook wel eens gezegd mag