Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn instructrice rijd ook in de Lrv en heeft het helemaal life gezien zelfs dus dat is wel een erg groot voordeel. Ga haar volgende training zeker vragen om tempo oefeningen
daartussen nog 3x B wedstrijd dus nog wel even tijd om te oefenen 
) Ga inderdaad toch echt aan het tempo werken. Zal proberen de volgende training te filmen, zien of het beter is.

en dan ziet ze die hindernis al lang van te voren waar ze overheen moet maarja, omdat ze zo rustig galopeert duurt het langer, dus als je iets meer ritme hebt en rijd dan zal ze ook minder met haar hoofd gaan schudden en trekken. 
(vroeg het omdat sommige mensen die lrv rijden denken dat enkel af en toe daar trainen genoeg is) Je hebt zo te zien genoeg begeleiding en voor de zomer kan je nog veel B parcours rijden en het juiste tempo zoeken voor in de L 

die kan je er wel mee helpen
(ja hij overdrijft af en toe een beetje..) werkte goed bij haar. Ze heeft meer pit en meer tempo, daardoor springt haar paard makkelijker en heeft zij een betere zit
ga volgende training zeker dat eens proberen. ik train ook enkel met instructrice erbij dus die kan vanop de grond bekijken op de pit er nu wel in zit of het nog wat extra mag. MelanieB schreef:
) maar zie toch liever wat meer tempo. Ook zoals je zei meer dressuurmatig aanpakken, zodat ze echt op je zit en been kan schakelen, is heel belangrijk in een parcours. De L gaat zeker wel lukken, maar ik zou voor je daar aan begint echt proberen meer constante afstanden te rijden, de L is toch al een redelijk parcours!