persoonlijk vind ik wel dat je je eigen haar wel wat netter mag doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Bitje_ schreef:Oh nee dan is het 1,5 jaar, ik wil te vlug
Klopt, mijn hakken zijn nog een te groot struikelblok voor me, ik denk er echt goed om, maar vooral als ik geconcentreerd in de
proef ben (stom stom) vergeet ik dat ik ook daar nog op moet letten.
Ik heb kleine benen, en kom hier al amper bij. Heb mijn beugels een paar weken terug een week langer langer gehad, maar dan
word de situatie alleen maar moeilijker omdat ik niet bij de beugels kan
Dat opgekropte, Ik heb hem toch liever zo, dat hij mooi over de rug loopt en ontspannen en licht op de hand is dan dat hij
er uit loopt, zijn rug blokeerd en alles uit mekaar valt. Natuurlijk loopt het wat achter de loodlijn, maar hij is nog jong en
hij vind dit duidelijk ook het plezierigst om te lopen. Ik ben al bezig om hem wat op te richten en dat hij wat meer lengte in de
hals krijgt, maar daar is hij ook nog ietsjes te jong voor vind ik
dankje !ZusJacobs schreef:Verder mooit beestje hoor! Moet je maar trots op zijn, comment van de jury is ook erg leukZo zie je maar weer dat haflingers echt wel kunnen lopen.
Klopt![]()
Nou was beau natuurlijk niet altijd zo ruim, maar met wat trainen komt alles vanzelf!
Dat sommige mensen ook beweren dat ze iedere keer lage punten krijgen omdat ze met een haflinger rijden en de jury dat
minder vind is onzin ben ik achter gekomen, het ligt eigenlijk altijd aan de manier van rijden
ZusJacobs schreef:Ik begreep dat hij nu erg voorwaats was, probeer in de training wel meer lengte in de hals te maken, maar niet zover te laten zakken. Zodat hij voorwaarts neerwaarts opwaarts gaat, dus niet op zijn bek valt.