4,5 jarige Haflinger Beau, Onze laatste B wedstrijd!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:43

wat een leuke pony. wel duidelijk dat je soms je handen vol had aan hem, verder commentaar is al gegeven.

persoonlijk vind ik wel dat je je eigen haar wel wat netter mag doen :o

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:48

_Bitje_ schreef:
Oh nee dan is het 1,5 jaar, ik wil te vlug :P

Klopt, mijn hakken zijn nog een te groot struikelblok voor me, ik denk er echt goed om, maar vooral als ik geconcentreerd in de
proef ben (stom stom) vergeet ik dat ik ook daar nog op moet letten.
Ik heb kleine benen, en kom hier al amper bij. Heb mijn beugels een paar weken terug een week langer langer gehad, maar dan
word de situatie alleen maar moeilijker omdat ik niet bij de beugels kan :D
Dat opgekropte, Ik heb hem toch liever zo, dat hij mooi over de rug loopt en ontspannen en licht op de hand is dan dat hij
er uit loopt, zijn rug blokeerd en alles uit mekaar valt. Natuurlijk loopt het wat achter de loodlijn, maar hij is nog jong en
hij vind dit duidelijk ook het plezierigst om te lopen. Ik ben al bezig om hem wat op te richten en dat hij wat meer lengte in de
hals krijgt, maar daar is hij ook nog ietsjes te jong voor vind ik :)
dankje !
ZusJacobs schreef:
Verder mooit beestje hoor! Moet je maar trots op zijn, comment van de jury is ook erg leuk :) Zo zie je maar weer dat haflingers echt wel kunnen lopen.

Klopt :D
Nou was beau natuurlijk niet altijd zo ruim, maar met wat trainen komt alles vanzelf!
Dat sommige mensen ook beweren dat ze iedere keer lage punten krijgen omdat ze met een haflinger rijden en de jury dat
minder vind is onzin ben ik achter gekomen, het ligt eigenlijk altijd aan de manier van rijden :D

Ik begreep dat hij nu erg voorwaats was, probeer in de training wel meer lengte in de hals te maken, maar niet zover te laten zakken. Zodat hij voorwaarts neerwaarts opwaarts gaat, dus niet op zijn bek valt.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 21:50

ZusJacobs schreef:
Ik begreep dat hij nu erg voorwaats was, probeer in de training wel meer lengte in de hals te maken, maar niet zover te laten zakken. Zodat hij voorwaarts neerwaarts opwaarts gaat, dus niet op zijn bek valt.

Je hebt zeker gelijk :)
En ik ben er vergeten bij te vertellen dat ik thuis met een los teugeltje inrijd , en overgangen maak om hem weer op zijn
eigen 4 benen te laten lopen. :D

bud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:11

Tjone Wat een leuke haf :D
zit er goed uit ga zo door :j

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:39

wat een schitterende foto's zeg ! :D
Vooral die eerste, echt prachtig <3

gefeliciteerd lotte en succes in de L

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:41

Ziet er goed uit zeg! Inderdaad dat hangen maar ik begrijp helemaal dat het erg lastig zit
Alleen je eigen haar zou misschien wat netter mogen haha :P

'k Vind je wel vrij gespannen met je hand maar dat is al genoemd dus ga ik niet verder op door
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 23-01-11 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:42

zeg je haar, echt heel slordig daar moet je wel even wat aan doen hoor serieus :+
schaam je :P

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 23:04

ha, ik zat net toevallig te spieken in je profiel. En ik reageer niet snel op fototopics maar nu wil ik toch wel even zeggen dat Beau een eyecatcher is. Lekkere uitstraling heeft hij, en dat vind ik zeer belangrijk vind ik. Zeker omdat uitstraling vaak ontbreekt bij een paard, ik vind dat er maar weinig zijn die dat echt hebben. En beau heeft het zeker!
Veel plezier en succes met hem in het L1, gaat goed komen!

Neonlight
Moderator Over Paarden
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 00:04

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.