Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik+pambri"]
[quote="Mhorselover schreef:ik vindt dat een belachelijk antwoord.juist op jonge paarden moet je gewicht goed verdeeld worden.jij kan er ook niets aan doen dat je zon dikke reet heb maar dan moet je een ander je jonge paarden in laten rijden. of je moet je laten helpen via plastische chirurgie dikke kus miep
maar goed...flair schreef:Die cap vind ik echt niet kunnen hoor, gelukkig heb je geen bril op want dan ben je helemaal zo eng om te zienHou het maar lekker bij lenzen.
En ik hoop toch zeker dat dat een groot uitgevallen Anky-shirt is? Anders gaat je imago helemaal foetsie hier.
P.s leuk verzorgpaard hoor!Ziet er goed uit!
Altijd een Anky shirt, - broek, - laarzen, - petje, - sjabrakje etc etc...... Maar wassen kan ze blijkbaar niet, ha ha

, van iets ongemakkelijk gesproken.

Mexx2"]
[quote="ik+pambri"][quote="Mhorselover schreef:ik vindt dat een belachelijk antwoord.juist op jonge paarden moet je gewicht goed verdeeld worden.jij kan er ook niets aan doen dat je zon dikke reet heb maar dan moet je een ander je jonge paarden in laten rijden. of je moet je laten helpen via plastische chirurgie dikke kus miep
maar goed...