Zhyro voor het eerst op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mazarmalover

Re: Zhyro voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:55

WOW! erg mooie draf en super mooi paard! Hij loopt erg mooi, probeer zelf meer naar voren te kijken... Maar verder SUPER

Chrizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 20:54

Ziet er goed uit hoor voor zo'n korte tijd.
Zou ietsje meer ontspanning willen zien in sommige fotomomenten maar dat is een kwestie van tijd.
Succes met de regio's misschien kom ik je nog tegen, stal maatje doet ook mee

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:55

Jeetje wat kan die belachelijk goed wijken. _/-\o_
Ziet er netjes uit !
Leuk dat je door bent naar de regio finale.

Hij loopt hier en daar wel wat achter de LL, ietsje proberen uit te schuiven zou
ik aan werken.

Laurie26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:00

Rijerijerije schreef:
Ach een sprongetje in galop waar middendraf gevraagd wordt zien de meeste jury's als "gedurfd rijden" ;) Dan toon je iig meer dan als je helemaal geen verschil laat zien tussen arbeidsdraf en middendraf. Hou die gedachte er dan ook in! Lekker eraan rijden hoor! Kijk ook eens gewoon lekker om je heen, dan wordt je rug vanzelf al rechter!

Nochtans is het theoretisch gezien een grotere fout dan geen verlening. En zou de jury normaal meer punten moeten aftrekken als hij in galop gaat dan wanneer je bijna geen verschil ziet. Hoewel ik ook helemaal voor de gedurfde theorie ben :P

Het ziet er heel goed uit, Zhyro lijkt me een fijn paard.

Marsje_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 11:25

Iedereen bedankt voor de berichtjes!
Het is inderdaad een heel fijn paard Laurie, hij is erg werkwillig en luistert goed!
Thuis met trainen is het me niet meer voorgekomen dat hij in galop ging met de middendraf, dus als ik mijn enthousiasme een beetje bij me kan houden als hij ruim genoeg loopt blijft hij wel draven volgende week zondag hoop ik haha!
Ben erg blij met mijn nieuwe paardje! Volgende maand gaan we een week op trainingsweek bij Imke en Tineke Bartels, heb daar erg veel zin in!!!

Sabrina1304

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:00

Heel leuk paardje!
Probeer soms je handen iets meer te dragen