Onder het tempo lopen doet hij zeker niet eerder er boven maar tegenwoordig niet vaak meer. Bedantk, zo ben ik ook van mening.

@Sinsel; Bedankt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pion schreef:Ik vind het heel erg goed dat je het hoofd nog even laat voor wat het is.
Idd, eerst lekker de controle hebben, balans, paardje soepel maken door tempowisselingen en figuren, dan komt dat hoofd vanzelf wel
Een paard moet eerst lekker los door het lijf zijn voordat het paard echt fijn nagevelijk kan lopen. Je kunt een paard wat nog niet fijn los is niet nagevelijk rijden (op de juiste manier). TS heeft dat heel goed door!
Er is zeker verbetering te zien op de foto's, ga zo door!

xMelissaa schreef:maaikedewit; Ik ben het deels wel met je eens omdat hij dan zeker met sprongen voor uit zal gaan en zoals jij zegt hij nu erg vast zit, maar aan de andere kant denk ik ook van zal ik het wel doen? Straks is hij er nog niet klaar voor en dan?
Ik zou graag van je horen hoe jij het dan zou aanpakken.
dressuur518; Dat doe ik ook al, maar hij vind het linksom nog moeilijker dus dan geef ik het duidelijker aan. Ik vraag ook stelling, maar op de foto's zie je dat inderdaad niet.
Ik heb al erg veel aan iedereens commentaar gehad, zo hoor je ook de meningen van anderen.
, sommige bokkers doen dat wel eens .. xd