16-01 Radar op wedstrijd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Re: 16-01 Radar op wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:40

Wat een ontzettend leuke fjord heb je zeg! Hij loopt ook erg netjes. Zou alleen nog wat gaan werken aan je houding, want je benen liggen echt constant (voor zover te zien op de foto's) naar achter. Succes!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:43

Probeer op je benen te letten en je pony wat meer naar beneden te krijgen (meer ruggebruik) Dan komt het helemaal goed.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 21:51

Inderdaad ik moet erg op mijn benen gaan letten, dit komt voornamelijk omdat Radar mijn linkerbeen gewoon negeert en ik probeer er dan alles aan zodat die wel reageerd op mijn been..
Heb wat tips gekregen die ik nu aan het toepassen ben en het gaat al een stukje beter...

Elise95: Ik ben daar al mee bezig met meer naar beneden te rijden we zijn in 4 maanden al zo vooruit gegaan kwa rug gebruik, komt met de tijd allemaal goed. :)
Bedankt voor de tips en leuke reactie's over Radar.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:01

Wauw wat een knappe Fjord! Hij loopt netjes, alleen zou ik eerst even aan je been houding werken zonder spoortjes... want op deze manier zit je hem te prikken en te schaven iedere keer..

EDIT:
DNIEZE schreef:
Inderdaad ik moet erg op mijn benen gaan letten, dit komt voornamelijk omdat Radar mijn linkerbeen gewoon negeert en ik probeer er dan alles aan zodat die wel reageerd op mijn been..

Je doet het bij allebei je benen :) En dit is dan niet de oplossing, zo gaat hij juist niet reageren op je been :)

Lynn_Ulian

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:54

ik vind het een leukerd!
wat me wel opvalt is dat je je benen constant gigantisch veel naar achteren legt, let daar wel op!

NelcoExpress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:56

Hoi,
Leuke foto's! Leuk om een Fjord bij de wedstrijden te zien. Alleen je legt je been veel te ver naar achteren.
Groetjes Ineke

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:04

Knappe Radar! <3
Vind het netjes hoor voor een eerste keer! Op foto 5 en de standfoto vind ik hem wel erg diep dus probeer het neusje er wat meer uit te krijgen.
Succes :D