Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Utile94 schreef:Hallo bokkers,
Ik heb vorige jaar een slecht ongeluk gehad ; was op springwedstrijd, had al 2 mache foutloos gereden en moest nu als eerste de barrage in. Opzich een goed te rijden barrage parcoer veel wendingen maar daar was ik erg goed in met mijn paardje. Bij de 2 hindernis ging ik veels te snel en ze stopte maar ik ging volle vaart door, ik viel keihard met mij rug op de balken. Wij naar het ziekenhuis en daar dachten ze aan verlammeing( kon mijn benen niet meer voelen Of bewegen) of een gebroken rug! Gelukkig voor mij was het geen van beiden maar wel een fikse tik op mijn rug.
Nu het volgende ik heb dus een vol springpaard met een goede afstammeling maar durf echt niet meer een wedstrijd te springen op het moment! In de springles durfde ik niet meer over een waterbak (mijn paard wil die maar al te graag weigeren) ik druf dus helemaal niet meer..
Maar heb wel zoiets van ik wil wel weer.. Maar heb z'n angst maar een normaal sprongetje; met gemak leg er een kleur bij nou nee sorry doe ik al niet meer durf het gewoon echt nirt..
Watnu?