Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ambeeeer schreef:Fellor schreef:Rij je nu serieus met een BB-pad met beugels eraan? En dan springen? Verbeter me als het geen BB-pad is, maar anders is dit echt niet prettig voor je paard! De puntbelasting is enorm en hiermee kan je je paard ernstige schade toebrengen. Daarbij is het ook nog een zeer onveilig!
westernpad
er is een nieuwe aangekocht intussen hoor ;p 
Fenartoe schreef:Mmm ben ik dan een van de weinigen die het niet verstandig vind dat je in de sneeuw gaat springen ?
Hoefslagje maken lijkt me sterk dat je dat bij de "hindernissen zelf hebt gedaan".
Je dekje inderdaad ook in de gaten houden..
En sorry vind de combi bit,neusriem en houding niet zo ,naar mijn idee wat te sterk, probeer eerst de basis wat meer te oefenen
Wil wel even zeggen dat het een erg leuk paardje is !!!
johanna_ schreef:@ Ts, ik denk dat ze bedoelt dat ze het bit te scherp vind lijken voor de haflinger.
Ik vind het erg onverantwoordelijk dat je op een pony gaat rijden die niet van jezelf is, en dat je daar met een onverantwoordelijk zadel rijdt, en dan ook nog eens er mee gaat springen in de sneeuw??
Maar dit is wat iedereen je al duidelijk probeert te maken.
willemlover schreef:Het maakt niet uit dat er geen sneeuw ligt op het gebied waar je rijdt maar het gaat erom dat de bodem bevroren is, dus keihard is. En als je dan óók nog gaat springen, is de klap op de pezen des te harderdus niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van je pony
ambeeeer schreef:willemlover schreef:Het maakt niet uit dat er geen sneeuw ligt op het gebied waar je rijdt maar het gaat erom dat de bodem bevroren is, dus keihard is. En als je dan óók nog gaat springen, is de klap op de pezen des te harderdus niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van je pony
Het was al aan het ontdooien ...
ambeeeer schreef:willemlover schreef:Het maakt niet uit dat er geen sneeuw ligt op het gebied waar je rijdt maar het gaat erom dat de bodem bevroren is, dus keihard is. En als je dan óók nog gaat springen, is de klap op de pezen des te harderdus niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van je pony
Het was al aan het ontdooien ...
En bovendien, ookal is de bovenste grond iet wat dooi dan is het 1 á 2 cm daaronder sowieso nog bevroren dus nog steeds ontzettend slecht
Fienn schreef:kdenk nie dage kunt wete of et vriest of nie asge er nie by waart.
en mstt vrieze, zouk mijn jas tog nie uit doen?
ambeeeer schreef:Ik snap echt niet wat daar zo fijn aan is om echt overal de kleinste dingen commentaar op te zoekn , je kan reactie's schrijven slecht hoeveel je wil , maar je moet het niet zo echt er in drammen , als 1 iemand het zegt weet je het wel al