Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De titel klinkt wel hard hoor : Kan niet slaan met de zweep.
Misschien moet je eens met de zweep in je andere hand rijden
En hoe lang is je lange zweep?? 1 meter of 70 cm? Kan veel schelen
En ik heb altijd geleert om net te doen of mijn zweep er niet is, dus losjes vasthouden en niet hard, want dan steekt ie opzij...mallaslover schreef:heey!!
ik kan dus echt neit slaan met de zweep, hij zwiept altijd maar in de ronte, dat is zoow vervelend.
net zoals gisteren: ik reed op een paardje wat zoo vervelend was, wou ik hem een flinke tik geven, dan lukt het niet. het is echt vervelend.
ik doe ook altijd al me teugels in een hand en dan proberen te tikken, maar dat gaat ook niet echt goed.
heeft iemand een tip om me te helpen??
xxxxx mallas
Aqua8horse"]
[quote="mallaslover schreef:heey!!
ik kan dus echt neit slaan met de zweep, hij zwiept altijd maar in de ronte, dat is zoow vervelend.
net zoals gisteren: ik reed op een paardje wat zoo vervelend was, wou ik hem een flinke tik geven, dan lukt het niet. het is echt vervelend.
ik doe ook altijd al me teugels in een hand en dan proberen te tikken, maar dat gaat ook niet echt goed.
heeft iemand een tip om me te helpen??
xxxxx mallas
Kendra schreef:Je kunt ook omgekeerd op een stoel gaan zitten met touw of teugels + zweep in je handen en 'droog oefenen'. Dan heb je in ieder geval de tijd om te bekijken wat er gebeurt en kun je rustig zitten 'prutsen'.