Illusion schreef:shalinitje schreef:Illusion zou je me kunnen vertellen wat pennyblaadjes zijn ? Ik ben namelijk niet van Nederland maar van Limburg en heb hier nog nooit van gehoord.
blaadjes waarin je join up uitlegt wordt, voor mensen die het thuis willen ''proberen'' zoals de penny en andere (tiener)bladen.
overigens komt er bij een join up veel meer kijken dan dat, wat maar weinig mensen in NL kunnen(bijv. annemarie vd toorn)
maaaar 13jarige meisjes die denken dat een join up ''makkelijker'' is en daarom dus niet weten waarom 't gedaan wordt, moeten vooral hun gang gaan en hun paard verkloten.
heb dus nog nooit zo een boekje gelezen of gezien. Maar ik heb wel al heel wat boeken van Annemarie van der toon gelezen en van monty roberts en zoveel ander paardenfluisteraars zal ik maar zeggen. Heb ook al vaak dingen gezien en ik heb het geleerd van een paardenfluisteraar hier in belgie.
En ik gebruik de join-up echt niet voor alles ik weet ook dat je je paard ermee kan verkloten.

Dit topic is van bijna een half jaar geleden. We hebben nu juist een enorme klik (al ben ik er 2 weken terug naar afgevallen op buitenrit en niet meer kunnen rijden en ga nu op vakantie dus even een lange stop
) MAAR ze is echt top en het gaat super met alles