Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
annebe schreef:Heel veel succes alvast. Jullie komen er wel.
golddigger08 schreef:Leuke combi!
Pak je teugels iets korter en handen wat hoger! Kom je ook niet in de knoei met je handen en het zadel! Ziet er netjes uit ga lekker starte en je ziet het vanzelf!!
dankjewel! Nicolettehb schreef:leuke combinatie !!
je teugels mogen iets korter en je hakken uitdrukken
maar veder niet het er netjes uit.
Succes met je wedstrijden
jamiroquai schreef:Hallo TS, ik houd mijn handen op precies dezelfde manier, ha ha! Iederen zegt dat het niet goed is en ik de teugels veel strakker moet nemen. Maar ik vind het gewoon lekker rijden zo, en ik kan mijn paard goed aanvoelen.
Ik rijd alleen recreatie, dus het totaalplaatje maakt voor mij niet zo veel uit. Maar op een concours krijg je er zeker een opm. over.............
Veel succes!
annebe schreef:Grappig dat iedereen maar blijft roepen " hakken uitdrukken".
Hebben jullie zelf wel eens het verschil gevoelt tussen spanning en geen spanning in je been?
Chefke schreef:Die handen kun je proberen meer te dragen daarbij mogen je ellbogen niet voorbij je lichaam komen dus je ellebogen langs je lichaam dan komt het goed, ik reed ook altijd zo en nu niet meerPaard ging er bij mij stukken beter van lopen
Ik denk dat je wel klaar bent voor de B!
soms ben ik teveel bezig met dr nagevelijk te houden, doe dan onbewust mn binnenhand vaak wat naar achter, vooral in galop zag ik op de foto's! moet mn idd lekker ontspannen en langs mn lichaam laten hangen!alexmeder schreef:HEEL VEEL SUCCES !
volgens mij ben je er helemaal klaar voor !
(wel de raad van de andere bokkers meepakken ! )
lisasander schreef:annebe schreef:Grappig dat iedereen maar blijft roepen " hakken uitdrukken".
Hebben jullie zelf wel eens het verschil gevoelt tussen spanning en geen spanning in je been?
Nou, als ik mijn hakken uitdruk zit ik toch echt een stuk meer ontspannen als met me tenen naar beneden. met korte beugels zit er snel spanning in inderdaad maar met normale lengte beugels hoort het gewoon hoor.
heb zelf ook al een beetje (onderlinge en F-proefjes) wedstrijd ervaring maar niet met dit paard natuurlijk dus snap je gedachte!
dankje!
krijg echt steeds meer zin om te starten haha!
en het is natuurlijk ook gewoon super goed en leuk voor je ervaring, het kan in ieder geval nooit kwaad, veel succes!
en bedankt natuurlijk voor de complimenten!
zondag weer rijden en goed me best doen haha