Hinke (v. Riemer) aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 12:43

Maaiike94 schreef:
Ziet er goed uit!
Wat mij opvalt is dat je soms wat meer stelling moet hebben naar binnen bij de hoeken (en voltes natuurlijk ook).
Misschien kun je ook nog proberen om je benen iets stiller te houden.
Jullie zijn een leuke combinatie!

:j klopt hoor! Alleen ze zat toen erg vast en moeilijk steeds stelling krijgen. Maar het gaat nu stukken beter! :)

Anandi_ schreef:
Ik zie inderdaad ook niet dat je elke pas drijft hoor. Het is een heel verschil of je met je benen wappert (om het even zo te zeggen) dan dat je daadwerkelijk been geeft, en dat laatste is hier niet van toepassing. Wel vind ik het tempo in de filmpjes wat aan de hoge kant liggen, maar het zou iets rustiger mogen. Snel aan het been is niet hetzelfde als snel rijden :) Ik vind het overigens echt een hele mooie Fries hoor! Er zit echt een mooi front op. Je handen zou je iets meer voor je uit mogen houden en dan de teugels wat korter, zodat je wel deze halslengte behoudt (die overigens erg goed is!) maar dat je niet je handen bij je moet houden omdat je anders te lange teugels krijgt. Hals zou nog wel wat lager mogen, maar ik denk ook niet dat je het makkelijkste paard hebt.

Qua zit valt er misschien nog wel wat te verbeteren, je klemt nu met je bovenbenen (waardoor je je benen en daarmee je hakken optrekt) en zit met een beetje een holle rug. Een tip is om zonder beugels te rijden; hierdoor word je gedwongen om wat achterover te gaan zitten waardoor je meer balans hebt en minder hoeft te (en gaat) klemmen. Maar ik weet niet in hoeverre jouw brace hierin mee speelt, dat werkt natuurlijk ook niet echt in je voordeel.

Maar ga lekker zo door, jullie komen er wel :) Succes nog!

Bedankt voor je reactie en tips! Hier heb ik wat aan. :)
Ik rij liever dit tempo aan, omdat ze snel terugvalt in haar eigen tempo. En zo kan ik haar het beste scherp houden, door tempowisselingen te maken.

Chrizz schreef:
Ziet er leuk uit :D Ik hou van friesjes <3
Ja iets rechter gaan zitten, hakken (zover als mogelijk) uitdrukken.
En misschien wat meer om het been gebogen, naar binnen gebogen.
Lijkt een beetje of ze naar buitenbuigt.

Bedankt voor je reactie! :)

Carolyn8 schreef:
Leuk paard! En ook ik zeg.. rechterzitten en je been lang maken;)

Bedankt! :)

doortjuhhh96 schreef:
Nog wat kunnen vinden op de grond :+
Probeer iets meer naar voren te kijken opv naar het mooie hoofdje van je paard <3
Haha, heb er zelf ook regelmatig nog last van hoor! :')

Nee helemaal niks! Geen enkele euro! :D
Bedankt voor je reactie!

LoveUggs schreef:
Leuk en mooi paard zeg!
K heb verder geen commentaar, alleen wel dat het paard onwijs mooie lange slanke benen heeft zeg!

Bedankt! :D

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:45

handen wat verder van je af. ;)

MeganDiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 16:52

Je hakken iets meer uitdrukken.

voor de rest ziet het er goed uit. :)

MeganDiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 16:53

Je hakken mogen wel iets meer omlaag

voor de rest ziet het er goed uit ;)