Black@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:51

De TS is 12, ze moet nog dingen leren.
Ze kan toch niet gelijk alles perfect doen?
Ik denk dat meer mensen die niet heel goed les hebben gehad zo rijden.
Niet iedereen is Anky inderdaad.
De punten die iedereen hier geeft zijn wel waar maar er wordt gedaan alsof het een kind is wat niks kan en niks weet en alsof ze belachelijk is.
Misschien wel aardig om wat respect te tonen en elkaar misschien te helpen op een ietsjes vriendelijkere manier. :)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:52

Het is glad & jij gaat met je pony zo op de stenen draven en galoperen?! Ook met dat 'zandpad', daar zie je lagen ijs liggen en dan ga je toch hard rijden daar? Het is bevroren? Verder ligt je zadel te ver naar voren en zit je erg kort.

Ik zou dit niet op @work zetten..

Er stond ergens dat je naar de piste ging, waarom heb je daar niet gereden? Heb je les?

Mooie pony, dat wel!

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 22:54

Laura_x_ schreef:
Het is glad & jij gaat met je pony zo op de stenen draven en galoperen?! Ook met dat 'zandpad', daar zie je lagen ijs liggen en dan ga je toch hard rijden daar? Het is bevroren? Verder ligt je zadel te ver naar voren en zit je erg kort.

Ik zou dit niet op @work zetten..

Er stond ergens dat je naar de piste ging, waarom heb je daar niet gereden? Heb je les?

Mooie pony, dat wel!

dat zandpad is een ponykoers piste ... er is niet een echte 'piste' waar we kunnen ryden .... ;(

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 22:54

Suzanne1408 schreef:
De TS is 12, ze moet nog dingen leren.
Ze kan toch niet gelijk alles perfect doen?
Ik denk dat meer mensen die niet heel goed les hebben gehad zo rijden.
Niet iedereen is Anky inderdaad.
De punten die iedereen hier geeft zijn wel waar maar er wordt gedaan alsof het een kind is wat niks kan en niks weet en alsof ze belachelijk is.
Misschien wel aardig om wat respect te tonen en elkaar misschien te helpen op een ietsjes vriendelijkere manier. :)

Bedankt ;)

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 22:55

anoukie88 schreef:
Nou snap ik hem even niet meer. Er is dus wel een piste? Waarom rijdt je daar dan niet?

ponykoers piste is het en dat is dat zandpaadje zo ... het ziet er glad uit maar dat is gewoon zand waar water op is .

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:58

Ben het er mee eens dat TS nog maar 12 is, en nog veel moet leren. Ik deed op die leeftijd ook dingen die ik nu niet goed zou vinden.
Maar ik denk dat je wel iets meer met de tips kunt doen. Probeer niet alles te verdedigen. Tips zijn er om je verder te helpen. Zoals de tip met het te diep lopen. Ook al heeft de pony het geleerd. Je kunt dan wel op een andere manier rijden. Veel voorwaarts rijden, en de teugels niet te kort vastpakken.
Succes als je er nog is vaker mee mag rijden.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:03

anneliesdj schreef:
ambeeeer schreef:
Ze gaat van zelf zo diep , het minste dat je doet zit ze al zo ... dat is haar zo geleerd en daar kan ik niet echt iets aan doen ?

Daarom moet je je teugels langer houden, je handen rechtop en stil en met meer tempo rijden ;)

Ik denk dat tempo moet veranderen in activiteit om rennen op de voorhand te voorkomen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:56

ambeeeer schreef:
anneliesdj schreef:
Daarom moet je je teugels langer houden, je handen rechtop en stil en met meer tempo rijden ;)

Maar als ze dat nu zo geleerd heeft van zo diep te gaan by het minste wat je vraagt ? ;d

Dan moet je dus zo min mogelijk vragen en nogmaals; je handen rechtop en stil, teugels een slag langer en meer tempo rijden dus meer voorwaarts (drijven), dan zal ze eerst waarschijnlijk meer met haar hoofd omhoog lopen maar als je je handen stil houd komt de goede aanleuning dan snel genoeg.

Miekemuis_

Re: Black@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:11

Ik denk dat je niet aan je stijl, houding en het rijden met de pony kunt of moet werken op zo'n manier. Ga in een piste rijden en neem les, dan kom je n héééél eind verder!!
succes met deze mooie pony

Anoniem

Re: Black@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:26

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.