Deze foto's vind ik erg leuk om naar te kijken! Super gaaf paard.. En idd, je geeft zelf al het nodige commentaar. Ga zo door met oefenen!
Marleen74
Geplaatst: 18-01-11 17:19
Ziet er leuk en goed uit!Ik geef geen commentaar. Maare als ze geen schimmel is.....hoe noem jij het dan?
Shinedown
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-11 17:38
Dominant white / max sabino. Ze is ook wit geboren. Ik weet niet of je het zien, maar ze heeft bruine oren en grote vlakken bruine stukken bij de lies en kont (op andere foto's beter te zien).
die middendraf ziet er goed uit hoor! Ook wel lekker los in haar lijf volgens mij! Echt een leuk ding zeg, heb je profiel even bekeken, als vind ik haar zonder berenvacht nog 10x leuker! haha! ga zo door!
Wat een leuke combinatie zijn jullie zeg! Echt heel erg leuk om naar te kijken.
Er is al veel gezegd en je geeft zelf ook aan waar je aan verbeteren kan, ik zou zeggen ga zo door!
lise10
Geplaatst: 21-01-11 23:07
Leuke pony!! Ik zou soms ietmeer contact houden met je hand en met je teugel en de mond van het paard en schouders wat achteruit maar voor de rest is het goed
Futurefox
Geplaatst: 02-02-11 16:41
Goh wat ziet dit er goed uit zeg! Zo ontspannen en je pony loopt echt super! Echt leuk om naar te kijken. Je hebt ook een erg mooie zit.