Foto's Groene Hart Dagen/Concours D'Elegance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:55

Prachtige foto's echt indrukwekkend!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:59

xxPatriciaxx schreef:

Hee, de volle broertjes Lars en Ricky! Wat leuk, die 2 zijn van mijn stalhouder! Het zijn geen falabella's trouwens hoor, maar minishetlanders, de kleinste is trouwens maar 69 cm.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 18:30

Prachtige foto's!! Maak je ook weleens foto's waar ze helemaal op staan? Of alleen van die uitdagende posities? Mij lukt dat niet.
Idd, de vraag kom je weleens op locatie?

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:10

Weer eens hele erge mooie foto's patricia!

eindelijk een eigen account aangemaakt Knipoog Lachen

en Astragirl, dat doet ze denk ik omdat mensen de foto's dan niet zo snel "jatten" van internet.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:36

Dat doet ze inderdaad dat ze ze niet jatten zij kan ook onwijs goed tekenen echt kik trouwens patries bij hema vekopen ze mooie lijsten die goed bij jouw tekeningen dar zit jouw schilderij nu in en me mams vind het helemaal te gek hoe jij het gedaan Knipoog Haha! Cheese!

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 10:59

Ik ben blij dat iedereen ze mooi vind. Hier even een paar antwoorden op de vraagjes:

Citaat:
Publiceer je de foto's ook nog ergens of zet je ze alleen op bokt.nl

Ik publiceer (tot nu toe) nog niets, maar ik heb deze camera ook pas een week of 3. Maar als de gelegenheid zich aandient zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen. Voorheen heb ik 2 jaar lang geoefend met een Praktika camera die van mijn moeder was. Deze gebruikte ik ook voor school (vak fotografie). Hier zat helemaal niets automatisch op, dus ik werd gedwongen om alles met de hand in te stellen. Leer je wel van.

Citaat:
zijn er nog andere vormen van een concours d'élégance?
of is het enkel koets - paard ?

Dit waren idd alleen koetsjes met paardjes. Er zat wel een iemand op een Fries, maar dat vormde niet zo'n mooi plaatje om een foto van te maken, dus die heb ik maar aan me voorbij laten gaan.

Citaat:
Met welke camera en lenzen fotgrafeer je?

Camera: Canon EOS 10D. Lens: 70-200 mm zoomlens van Sigma.

Citaat:
inderdaad, mooie composities en close ups. alleen jammer dat je er telkens die patricia... in zet, breekt het geheel een beetje...

Zoals Djedda en Kido al zeiden: dat is tegen het jatten. Ik zie het niet zitten dat ik straks overal op internet mijn foto's tegen kom die zonder mijn toestemming gebruikt zijn en dat ik dan iedereen moet verzoeken op mijn foto's niet meer te gebruiken.

Citaat:
Hee, de volle broertjes Lars en Ricky! Wat leuk, die 2 zijn van mijn stalhouder! Het zijn geen falabella's trouwens hoor, maar minishetlanders, de kleinste is trouwens maar 69 cm.

Sorry! Ik zat nog te twijfelen toen ik aan het typen was, maar ik hoorde de omroeper daar iets zeggen over falabella's, maar dat had dan waarschijnlijk geen betrekking op deze twee. Hoe dan ook, ze zagen er erg lief uit.

Citaat:
Maak je ook weleens foto's waar ze helemaal op staan? Of alleen van die uitdagende posities?

Allebei, maar als ik ze er helemaal op zet, heeft dat vaak geen echt toegevoegde waarde. Ik vind het dan al snel saai worden. Ik zet ze er wel geregeld helemaal op hoor, maar als ik dan een selectie ga maken van de foto's die ikzelf het mooist vind, zijn dat zelden foto's waar ze er helemaal op staan.

Even wat algemene informatie over het op locatie fotograferen.
Ik zou heeeeel graag willen, alleen het ontbreken van een rijbewijs en auto is een beetje the bottleneck. Ik ben dan aangewezen op het openbaar vervoer en het geeft me nou niet bepaald een veilig gevoel om met mijn dure apparatuur op het station te staan Scheve mond . Daar moet ik nog wat op verzinnen (zoals het halen van mijn rijbewijs, want ik ben nog niet eens ermee begonnen ). Of als je me ophaalt, dan kom ik fotograferen Lachen .