little beauty@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:21

Leuke shetlander :j
Ik sluit me alleen wel aan bij bovenstaande reacties. Zal het niet nog een keer herhalen ;)

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 19:24

StillAngel schreef:
Heel veel succes :P Weet je zeker dat je dit topic wil houden? :+
Leuke pony. Ben best tolerant qua lengte en gewicht en zeur daar niet snel over maar jij bent echt te lang ;)

hoe verwijder je een topic mss ?
;(

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:24

Stop met rijden.. Je rijd je pony kapot nu..
Ga veder met vrijheidsdressuur, maar dan er niet op gaan zitten, het ziet er niet zo heel vriendelijk uit..
Wel een leuke pony heb je hoor.
Laatst bijgewerkt door Gina op 08-01-11 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:24

Als jij nou eens op handen en voeten gaat staan en vraag dan aan je moeder of ze op je rug komt zitten... Au, niet fijn he? Gewoon lekker naast deze pony gaan lopen en niet meer erop, zal ze een stuk leuker vinden!

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:25

Jeminee je krijgt echt heel bokt over je heen..

Je pony is na 1 jaar wat al gezegt is helemaal kapot, als je zo doorgaat kan hij rugklachten krijgen, je komt al ver beneden zijn knieën en nog ga je springen :n
Ik heb zelf ook Shetlanders net zoals Leine en doe er ook hele andere dingen mee,

Neem een keer een lesje in vrijheidsdressuur er zijn zoveel vriendelijkerde mogelijkheden en kijk voor een miniruitertje wat niet onder zijn buik komt met zijn/haar beentjes perfect passende, doe alsjeblieft dat deze pony niet meer aan en stap er niet meer op.. ga lange lijnen, en zoals je al zegt ga mennen met hem/haar het is duidelijk dat deze shetlander wil werken voor je anders had hij wel tegengestribbelt maar daaruit blijkt dus ook dat hij zo laat zien dat jij '''zogenaamd''' nog niet te groot bent om nog op hem te rijden maar dit ben je WEL

geen aanvallen maar je word behoorlijk op je stip gezet nu..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:25

ambeeeer schreef:
StillAngel schreef:
Leuke pony. Ben best tolerant qua lengte en gewicht en zeur daar niet snel over maar jij bent echt te lang ;)

;(

Even op het rode uitroeptekentje klikken onder een bericht en dan vermelden dat je dit topic liever wil verwijderen ;)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:27

ambeeeer schreef:
StillAngel schreef:

;(

het klinkt misschien bot, maar...
eerst de waarheid onder ogen zien, want ik heb het idee dat het nog niet helemaal goed is doorgedrongen bij je
en dan pas dit topic laten verwijderen!

GP60

Re: little beauty@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:28

Ik hoop toch dat je wel wat met onze reacties gaat doen dit kan echt niet.

ccathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:29

Dat die pony omhoog komt bij het steigeren en over hindernis heen komt met jouw op z'n rug.......... Sterk ding, alleen weet niet of ze het zo lang volhoudt :(:)

lau4lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:34

ik hoop ook echt dat je nu je shetje alleen nog voor andere dingen gaat gebruiken als voor rijden.
want je wilt natuurlijk niet dat je shet pijn heeft/ gaat krijgen toch? :n
er zijn nog zo veel andere leuke dingen te doen!

veel plezier nog en je kunt ook van em genieten zonder erop te rijden hoor.

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:36

GP60 schreef:
Ik hoop toch dat je wel wat met onze reacties gaat doen dit kan echt niet.

mee eens

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:37

Je zegt dat je de teugels los hebt bij het steigeren. hmm.

Ik heb er zeker geen veel verstand van, maar op de eerste foto van het steigeren zie ik bange ogen.
Ik zie een stukje van het witte aan de binnenkant van zijn oog (zou niet weten hoe het heet),
dit kan betekenen bang, woede of pijn, of allebei.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:53

wil ook even vermelden dat de 2e steiger gewoon een ontvlucht sprong is, dat zie je duidelijk door de bolle rug. de 1e steiger is omschreven door boven persoon ;)

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 19:55

TheJokerr schreef:
wil ook even vermelden dat de 2e steiger gewoon een ontvlucht sprong is, dat zie je duidelijk door de bolle rug. de 1e steiger is omschreven door boven persoon ;)

ze kan steigeren en daarna onmiddelyk in gallop overgaan . dat dee ze toen .

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:07

Ik wil wel even zeggen dat als paarden steigeren hun oren nooit naar voren staan. Maar je mag geen oogwit zien!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:10

Nog 5 centimeter en je kan meelopen.. :( Denk dat je zelfs te groot bent al voor een D-pony..
Laat staan voor een shettie..

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 20:14

svdijk86 schreef:
Nog 5 centimeter en je kan meelopen.. :( Denk dat je zelfs te groot bent al voor een D-pony..
Laat staan voor een shettie..

een D-pony , dat is nu al het belachelykste dat ik vandaag gehoord heb .

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:16

wat een gezeur over oogwit, onze arabiertjes kijken je regelmatig aan met oogwit, dan hebben ze gewoon hun ogen open :roll:

het kan ook zijn dat dat paard gewoon de andere kant opkeek, of net wat zag.
ik vind dat gezeur over oogwit echt zoeken naar redenen om dit meisje af te katten.

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:16

Ik snap niet zo goed dat je dit topic opent!

Gister heb je gereageerd in een topic van 'waarschijnlijk' een vriendin van jou die ook heel bokt over zich heen kreeg met een soort gelijk geval, en jij schreef dat mensen haar niet zo moesten áanvallen!
JE KON VERWACHTEN DAT DIT GING GEBEUREN!

En het komt op mij over als of je deze reacties juist wilt uitlokken!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:17

Het is nog belachelijker dat jij nog uberhaupt op dat arme beestje durft te klimmen
en er zelfs mee te springen! Dat je graag een dier van jezelf wil dat begrijp ik maar
dit is gewoon oneerlijk.

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 20:18

abeltje_xx schreef:
wat een gezeur over oogwit, onze arabiertjes kijken je regelmatig aan met oogwit, dan hebben ze gewoon hun ogen open :roll:

ik vind dat gezeur over oogwit echt zoeken naar redenen om dit meisje af te katten.

Bedankt , toch nog iemand *D
Ze zouden vanalles gaan zoeken om maar commentaar te geven . ;(

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:20

abeltje_xx schreef:

het verschilt per paard en per houding of het oogwit angst uitstraalt.
aan de foto van deze shet zie je duidelijk dat dit angst is.
sommige paarden hebben inderdaad altijd een stukje oogwit, ik heb er zelf 1 van alleen dan zie je ook aan de rest van de houding van het paard dat het niet bang is.

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:21

Toch is het zo, die foto dat je naar de camera toen komt rijden, zitten je voeten echt net boven de grond :x en idd, steigeren, niet zo :n aan de hand misschien, zo'n shettie kan niks inbrengen als je been geeft en van voren trekt, dan omhoog gaan.. >;) dus hij/zij doet et wel, omdat hij/zij niet anders KAN :( En idd, voor een C ben je sowieso ook al te groot/zwaar, voor een D kan misschien net, ligt eraan hoe die gebouwd is ;) Hoop echt dat je er wat mee doet, tis niet om je af te kraken, maar om je aan het denkenn te zetten! ;)

123Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:22

Hoi,
ik vind echt dat je een super leuke shetlander hebt, echt een schatje.

Ik vind alleen dat je echt te groot wordt.
De pony heeft nu al last van je. Maar je moet er niet aan denken dat hij over een tijdje later rugklachten krijgt.
Deze kunnen namelijk zo ernstig zijn dat de pony zelfs moeten worden ingeslapen!

Er zijn zat andere leuke dingen om te doen, vrijheidsdressuur, mennen, wandelen of misschien een ander ruitertje zoeken en dan die les gaan geven ofzo.

Sorry maar je moet echt stoppen met rijden, dit is gewoon zielig! :(:) |(

gr liezzz1995
Laatst bijgewerkt door 123Lucky op 08-01-11 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:22

ravado schreef:
Toch is het zo, die foto dat je naar de camera toen komt rijden, zitten je voeten echt net boven de grond :x en idd, steigeren, niet zo :n aan de hand misschien, zo'n shettie kan niks inbrengen als je been geeft en van voren trekt, dan omhoog gaan.. >;) dus hij/zij doet et wel, omdat hij/zij niet anders KAN :( En idd, voor een C ben je sowieso ook al te groot/zwaar, voor een D kan misschien net, ligt eraan hoe die gebouwd is ;) Hoop echt dat je er wat mee doet, tis niet om je af te kraken, maar om je aan het denkenn te zetten! ;)

AMEN