Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
M_hartje_M schreef:Ik snap best dat je al wilt gaan rijden enzo ... maar laat hem eerst rustig 3/4 worden voordat je een zadel oplegt
Casca schreef:in je profiel staat; 'Ik heb .. pony's' en daar staat Nightwish ook bij... Het is dus niet je verzorgpony maar je eigen, dus JOUW keuze er nu mee te beginnen.
Erg jammer... Ik hoop dat je beter weet en nu inziet dat je niet verstandig bezig bent.
Misschien kun je de schade aan de pony nog beperken door nú te stoppen.
Casca schreef:in je profiel staat; 'Ik heb .. pony's' en daar staat Nightwish ook bij... Het is dus niet je verzorgpony maar je eigen, dus JOUW keuze er nu mee te beginnen.
Erg jammer... Ik hoop dat je beter weet en nu inziet dat je niet verstandig bezig bent.
Misschien kun je de schade aan de pony nog beperken door nú te stoppen.
. Maytee schreef:Cynn_x schreef:Mag ik vragen waarom je 'ja' hebt gezegd tegen de eigenaar om haar nú al te gaan rijden? Omdat je bang was dat je haar niet meer mag verzorgen of zit er een andere reden achter?
als ik haar niet zou opleren deed een ander meisje het, ik had 'neen' tegen hem gezegt dus deed het andere meisje het.

silby schreef:Zo waar heb jij je verstand zitten zeg
Ja had beter je best kunnen doen om de eigenaren het aan hun verstand te krijgen dat dit pure dierenmishandeling is
ambeeeer schreef:rustig mensen , niet zo aanvallen !
Lord_Ik schreef:silby schreef:Zo waar heb jij je verstand zitten zeg
Ja had beter je best kunnen doen om de eigenaren het aan hun verstand te krijgen dat dit pure dierenmishandeling is
Dat heb ik 3 jaar geprobeerd en ik ben er met 1 pony gelukkig ook in geslaagd om 'r tot 3 'ruitervrij' te houden, maar ondertussen loopt er ook meer volk rond ...
Aan de eigenaar valt weinig te veranderen vrees ik.