_RoSa_ schreef:sjongejonge ik ga echt van deze site af, dit is niet leuk meer.. ik ben 9 jaar ps hoor! weet ik veel hoe dit allemaal gaat! en de regels weet ik niet. dus mij moet je niet overal van beschuldigen. jullie schelden op me omdat nu een eigen paard heb. jullie zijn gewoon jaloers. nou lekker is dat zeg... en ook van: bart dit bart dat en heike dit heike dat.
Weet je wat het leuke is aan bokt? Dat je er heel veel van kunt leren. Niet alleen over paardenrassen waar je anders niets van afweet of nooit van gehoord zou hebben, maar ook over rijstijlen en andere dingen, gerelateerd aan paarden of niet. Iedereen heeft een andere manier van denken, en meningen kunnen verschillen. En dat zul je moeten accepteren. Of je doet het niet, en dan zul je idd weinig plezier aan bokt beleven.
Maar net zoals je open moet staan voor informatie over paarden en andere dingen, moet je open staan voor aanwijzingen van medebokkers, die begrijpen dat jij niet alles kunt weten, en je alleen maar willen helpen in het wegwijs worden op bokt zoals ze dat zelf ook hebben moeten leren. Als jij je daar niet in kunt vinden en meteen gaat blazen als er wordt gesuggereerd dat je contact opneemt met een van de mensen zonder wie bokt niet mogelijk geweest zou zijn (Bart VB en Heike) , dan heb je in mijn ogen hier niets te zoeken.
En wat betreft je leeftijd: jij meldt aan bij een forum dat toch voor het merendeel uit ouderen bestaat, en geeft daarmee aan volwaardig te willen deelnemen aan toch redelijk volwassen discussies. Ga je dan niet meteen verschuilen achter je leeftijd als het moeilijk gaat worden en je volwassen tegengas krijgt. Ook al ben je "maar" 9 jaar.
Voor de rest ben ik niet jaloers op jouw met je paard. Of iemand een paard heeft of niet maakt hier namelijk helemaal niet uit. Er zijn een heleboel bokkers die geen paard hebben en leuk kunnen meedraaien in discussies. Dus als je denkt dat het hebben van een eigen paard meer gewicht in de schaal gooit dan de berichten die je hier neerzet, dan vergis je je....het is zeer beslist niet zo.
Dus, vind je het niet leuk hier? Niemand dwingt je om te blijven.