_Grietjee_ schreef:Ja, het is mijn eigen keus, als ik in het ziekenhuis beland ofzo, of dat paard gaat ervandoor, is dat mijn eigen verantwoordelijkheid.
Dankje
Ja en wat je paard er in zo'n geval aan overhoudt maakt jou niet uit?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mindfields schreef:Ja dat is haar keus, maar denk eens aan het paard? Als er iets misgaat heeft DIE een trauma. Het paard kan zijn begeleiding niet uitkiezen en is overgeleverd aan de keuzes van de ruiter.
Als het paard haar vertrouwd en zei het paard dan is er niks aan de hand. Vind sommige reacties een beetje overdreven. Misschien dat sommige mensen ook wel jaloers zijn dat hun paarden dat vertrouwen niet in hun zelf hebben. Maar goed dat is mijn mening
Veel succes verder paardje ziet er rustig uit, vind het super ga zo door! 
guenivere schreef:Het lijkt mij dat je je eigen paard zelf het beste kentAls het paard haar vertrouwd en zei het paard dan is er niks aan de hand. Vind sommige reacties een beetje overdreven. Misschien dat sommige mensen ook wel jaloers zijn dat hun paarden dat vertrouwen niet in hun zelf hebben. Maar goed dat is mijn mening
Veel succes verder paardje ziet er rustig uit, vind het super ga zo door!

_Grietjee_ schreef:Ik laat wieger zijn keuzes maken, als die het niet toelaat begin ik er ook niet aan hoor, ik doe altijd alles heel rustig aan met dit paard.

_Grietjee_ schreef:En trouwens, hetzelfde kan gebeuren met een paard dat in de bak schrikt, kan ook tegen de bakrand ofzo aanvliegen en bij onze bak bestaat de bakrand uit balken, kan ie ook doorheen vliegen.

Jolliegirl schreef:Mag ik zeggen dat ik dit echt hééééél onverantwoord vind??
In een garage??
met fietsen en rommel??
Ik vraag me nu serieus af, waar je verstand en verantwoordelijkheid zit????????
Een paard zadelmak maken en inrijden, doe je in een veilige fatsoenlijke omgeving....
xyvonnex schreef:ik denk dat grietje wel weet wat ze wel of niet kan met wieger..........
ze wou het laten zien op bokt en alleen maar gezeur......
en de kameel dan?
_Grietjee_ schreef:H_Nalanta schreef:Ben het er mee eens dat het onverantwoord is.. Hoe goed je hem ook kent..
En waarom plaats je dit bij Haw?
Oh, heb het dan denk ik verkeerd geplaatst
Nogmaals paard heeft alle ruimte, en als ie al vluchten wil, gaat ie meteen naar zn box, en die staat niet tussen de fietsen in