Djoke schreef:wauwie, mooi beestje hoor! En super gereden door jou!!
En echt nog niet te groot voor haar, kan nog makkelijk!
Gefeliciteerd!!
Hahah dankjuhh
Ennuh fijn dat jullie me allemaal niet te groot vinden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zilverster schreef:weetje warom ze die bestgaand om 12 uur was?!
omdat alle andere die meededen niet wouden dat jij mee deed en dat tegen de jury hebben gezegt
Ze durfde neit tegen je te rijden omdat je veelste goed bent!
ze hebben geen kans tegen je!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha
van de 16.
Dus ff goed gekeken ging idd super netje's. Lekker ontspannen! leuke pony.
lieve pony!

)! Kom niet onder zijn buik uit hoor! Dus dan moet dat met jou helemaal wel kunnen vind ik! En je bent niet te zwaar en dat vind ik veel belangrijker dan wat te groot zijn!Avanti schreef:Mijn vriendin met die schimmel waar ik mee mee was die moest ook op 12.00 proef rijden, en wou ook meedoen aan bestgaande rijpony. Zij mocht toen later.
Die jury was super partijdig, die 1e 3 ofzo kwamen bij hun op de ponyclub of kwamen uit dezelde plaats 1 van die 2.
Maaike ( pony van Tahnee) liep super vooral die middendraf sprong ze eruit. De stap war minder maar toch echt de beste, werd ze 5evan de 16.
Ik heb jou proef nog gezien, want ik zag dat het Pasha was!Dus ff goed gekeken ging idd super netje's. Lekker ontspannen! leuke pony.
Owja later riep ik ze nog in de trailer ging ze hinnikenlieve pony!

AnnaBabs schreef:Wat een ontzettend mooi paardje heb jij zeg!!! Ben helemaal Jaloers
En je bent zeker niet te groot! Ik ben zelf ook even groot als jou en weeg ong 47 kilo...en ik rijd op een pony van 1m34 (vraag maar aan Meike alias zilverster alias Pennymeisje)! Kom niet onder zijn buik uit hoor! Dus dan moet dat met jou helemaal wel kunnen vind ik! En je bent niet te zwaar en dat vind ik veel belangrijker dan wat te groot zijn!
Echt Gefeliciteerd hoor!

LadyJane schreef:Kruisjes..... jammer
saartje39 schreef:proficiat!!
heel mooie foto's!!
nee, ik denk niet dat je te groot bent hoor!
Ik be zelf ook 1.73 en ik rij nog op mijn pony van 1.43m
ze begint wel een beetje klein te worden maar het gaat nog!!![]()
nog veel succes met de volgende wedstrijden![]()
hele mooie bekers trouwens!!