. Ik heb ook m'n paard bijna verkocht omdat het gewoon echt niet meer ging. Ik had ook het idee dat ik echt niet meer kon rijden, en zeker niet met hem onder m'n kont. Toenmalige instructeur riep dat het paard 'niet meer dan dit kon' en dat ik m moest verkopen, zelf had ik mijn bedenkingen daarover. Vervolgens verhuisde ik naar de andere kant van het land en heb toch een nieuwe instructrice gevonden en dat is zo'n verademing... Het gaat nu weer supergoed, ik had 2 jaar geen wedstrijden gereden omdat het toch geen zin meer had en nu stromen de winstpunten binnen en mijn vertrouwen is ook weer terug.Moraal van het verhaal; zoek echt echt echt een hele goed instructeur die kan je prcies vertellen hoe je moet handelen en wat je moet voelen. Persoonlijk vindt ik door laten rijden door iemand anders niets, aangezien jijzelf met het paard moet leren rijden. Je kan beter 1x per maand begeleiding krijgen van iemand die z'n vak echt goed verstaat dan elke week les en eigenlijk je geld weggooien terwijl je stil blijft staan in ontwikkeling.
PS lees dat je van Texel af komt, heb je les van iemand van de vaste wal toevallig? Zo ja, van wie als ik vragen mag? (per pb antwoorden natuurlijk
)
!