Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

mimeslosydy schreef:leuk dier, zit een schattig koppie op. (en op de eerste foto lijkt ie net heel klein en op de andere foto's juist groot)
heel dapper trouwens dat je in deze kleding gaat rijden zeg!
eigenlijk is al het commentaar al gegeven (zoals meer zakken v/d achterhand), en hij profiteert wel van de hollandse welvaart, nietwaar?

! 
vilouma schreef:Leuk dier hoor! mooie combi!
foto 8 vind ik persoonlijk het minste beeld geven eerlijk gezegt, hij word daar niet goed opgericht vanuit achter, waardoor hij zn ruggebruik enorm verliest en op voor gaat lopen, mee daarbij steunt hij gigantisch op zn ondernek.
en wat ik dan op foto 10 zie, dat vind ik echt een fijn beeld, mooi rond in de hals, fijn ruggebruik super achterhand! die houding mag hij echt wel hebben hoor!

karlijn1985 schreef:Gaaf paard! Zie in hem wat de mijne ook doet en qua bouw net wat minder gunstig. Hoofd hoger, rug wegdrukken enz..
Zitten momenten tussen dat het er keurig uit ziet, blijven oefenen en dat worden die momenten steeds langer en vaker!
Probeer nog een houding te vinden tussen het laag en rond en hoger.. Ik denk dat dat voor zn ruggebruik beter is. Zo is de omschakeling wat minder groot en kun je hem in middendraf e.d. wat beter voor elkaar houden. En dan langzaam aan verder omhoog plaatsen.
Had je het niet vreselijkkkk koud in je tshirtje??

kim1207 schreef:Hoe komt ie aan die hko???? Rijtechnisch op te lossen mits je paard rechtgericht env van de voorhand af gehouden wordt. Iets speciaals voor de hko gedaan?

PinkyPie schreef:tja, op de foto lijkt het wat laag, m.i. heb je er dan niet zo heel veel aan , maar dat kan misschien gezichtsbedrog zijn.
Misschien een keertje beschermers eromheen, dan beschadigen je laarzen zoiezo nietFijne dingetjes voor weinig geld.

ben geen doemdenker..
zuinig op zijn!
ik blijf jullie volgen en vind jullie een aansprekende combinatie